خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نجف اشرف:

دفاع از اعتقادات و باورهای دینی مرز جغرافیایی نمی‌شناسد

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دفاع از اعتقادات و باورهای دینی ما همواره وجود داشته و دفاع از این باورها هیچگاه مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار محمدنظر عظیمی امروز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر پاک شهید نخستین شهید مدافع حرم حاج حیدر ابراهیم خانی با اشاره به مهمترین پیام شهدای مدافع حرم اظهار داشت: پیام خون این شهید والا مقام سایر شهدای مدافع حرم به ملت ایران و نسل جوان ما شناخت ماهیت جنایتکاران مدعی حقوق بشر است.

وی افزود: امروز مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر جنایتکارترین انسان‌ها را در قالب گروهک‌ها راه‌اندازی کرده و به جان بشریت انداخته اند و با تمام وجود به صورت آشکار و پنهان از آنها حمایت می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز تکلیف همه ما این است که راه نورانی شهدا را ادامه داده و ماهیت مستکبرین، نظام صهیونیستی در جهان و ماهیت آمریکای جناتیکار کاملا شناخته که این نکته بسیار مهمی است.

وی با تأکید بر شناخت ماهیت مستکبر آمریکای جهان خوار گفت: در پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز به این مسئله اشاره شد و ما باید همواره در راه شهدا ثابت قدم باشیم.

عظیمی افزود: امروز پیشرفته‌ترین موشک های جهان و آمریکا توسط عربستان به داعش داده می شود که تهیه آن برای بیشتر کشورها بسیار سخت است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: کسانی امروز این سلاح ها را در اختیار داعش قرار داده که خود مدعیان حقوق بشر و دموکراسی هستند.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با همین موشک های آمریکایی، عربستانی و ترکیه ای به شهادت می رسند و موشک هایی که در اختیار تروریست ها قرار می گیرد، آخرین ورژن موشک های تولیدی آمریکایی ها است.

عظیمی با اشاره به وصیت نامه شهید ابراهیم خانی بیان کرد: آنچه در این وصیت نامه بیان شده است برگ زرینی بوده و به عنوان سند اعتبار شما مردم شهید پرور در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی افزود: تمامی آنچیزی که در چند سطر وصیت نامه این شهید مدافع حرم و سایر شهدا می خوانیم این است ریشه در اعتقادات و باورهای ما داشته و که ما امروز به ان افتخار می کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز داشت: دفاع از اعتقادات و باورهای دینی ما همواره وجود داشته و دفاع از این باورها هیچگاه مرز جغرافیایی نمی شناسد.

وی گفت: امروز یک جوانی از خطه ملایر که شرایط انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده، با این بصیرت و احساس تکلیف و شفافیت در عرصه ای قدم می گذارد که می داند انتهای راه شهادت است و می داند در جبهه ای وارد می شود که باید هستی خود را فدا کند.

عظیمی گفت: مراسم این شهید بزرگوار مراسم بیعت با نظام مقدس جمهور ی اسلامی، بیعت با باورهای روشن شهید و بیعت با رزمندگانی است که با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات