خبرهای داغ:
در نخستین ماه از سال 95 استان همدان با نام شهید مدافع حرم عطرآگین شد
پاسدار حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر صبح روز شنبه در عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۸۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با آغازین روزهای سال 95، سالی که آغاز و پایان آن با نام دردانه حضرت رسول(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) متبرک شده خبر شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم آل الله فضای استان همدان را عطرآگین کرد.

پاسدار حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

در پی شهادت حیدر ابراهیم‌خانی در سوریه، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر اسلام به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

حیدر ابراهیم‌خانی از پاسداران گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر و مدافعان حرم صبح روز شنبه 14 فروردین ماه در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.

اخبار تکمیلی در خصوص مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ پاسدار شهید حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر اولین شهید مدافع حرم از شهرستان ملایر و هفتمین شهید مدافع حرم استان همدان بعد از سردار شهید حاج‌حسین همدانی، شهید مجتبی کرمی، شهید مجید صانعی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی و شهید مرتضی است که در دفاع از اسلام و حرم آل الله به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات