خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید به تناسب جامعه مخاطب صورت گیرد، گفت: باید با برنامه‌ریزی خوب و مناسب بتوانیم بستری عالی برای جوانان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۸۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حمیدرضا آقابیگی امروز در جلسه توجیهی مربیان کانون بسیج جوانان که با حضور مربیان ورزشی و هنری کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر برگزار شد با تبریک سال نو اظهار داشت: کانون بسیج سپاه ملایر محل حضور جوانان و نوجوانان است که این باعث افتخار ما است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید به تناسب جامعه مخاطب صورت گیرد، گفت: باید با برنامه‌ریزی خوب و مناسب بتوانیم بستری عالی برای جوانان ایجاد کنیم.

مسئول کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: جامعه‌ای موفق است که سلامت باشد زیرا عقل سالم در بدن سالم است و هنر، خود باعث به وجود آمدن خلاقیت در جامعه می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته بچه‌های کانون بسیج جوانان توانستند مقام‌های کشوری را دریافت کنند و از این ظرفیت جهت کسب مقام‌های بین المللی را به دست آورند .

در پایان نیز مربیان برنامه‌های سال 95 خود را اعلام کردند و در سال جدید برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان و تمام اقشار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات