خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

ملت ایران با توکل بر خدا و خودکفایی مغلوب هیچ قدرتی نخواهد شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ملت ایران با توکل بر خدا و خودکفایی مغلوب هیچ قدرتی نخواهد شد، گفت: تجربه ثابت کرده ملتی که در برابر تمام قدرت‌های جهانی به خدا توکل کند هیچ قدرتی را کدخدای منطقه حساب نمی‌کند.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۳۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند و بسیجیان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد مسعود پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت امام باقر(ع) با اشاره به فضلیت‌های این ماه اظهار داشت: ماه رجب ماه خدا و بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب به پروردگار این ماه است.

وی تصریح کرد: روزه گرفتن، صدقه دادن، ذکر و تسبیح، استغفار و دعا اعمالی هستند که در این ماه بر آنها سفارش شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نهاوند افزود: ماه رجب ماهی است که انسان را برای ورود به مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان آماده می‌کند و تمرین بندگی به در گاه پروردگار است.

وی با بیان اینکه امام باقر(ع) فرمودند «هر کس به خدا توکل کند مغلوب نخواهد شد»، گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته باید در راستای تحقق آن تمام توان خود را به کار بگیریم.

شیرزادی ابراز داشت: اگر خواستار عملیاتی کردن شعار سال باشیم توجه به چند نکته لازم است که مهمترین آنها توکل به خداوند است که در تمام سختی‌های انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس رمز پیروزی ملت دلیر ایران بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با توکل بر خدا و خودکفایی مغلوب هیچ قدرتی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده ملتی که در برابر تمام قدرت‌های جهانی به خدا توکل کند هیچ قدرتی را کدخدای منطقه حساب نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: تکیه بر امکانات داخلی نه امید به کشورهای بیگانه، کار و تلاش و پرهیز از حاشیه‌سازی از دیگر نکاتی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات