خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه همدان:

نیت اعمال باید بُعد الهی داشته باشد

مدیر حوزه‌های علمیه همدان بسیاری از کارهای ما الهی است اما نیت اعمال و کارها الهی نیست و این برای انسان ثمره‌ای ندارد و باید از خدا بخواهیم که بُعد الهی آن نیز درست بشود.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۰۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل جدید کمیته امداد استان همدان به همراه جمعی از امدادگران این نهاد در نخستین روز کاری خود با مدیر حوزه‌های علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان آیت الله موسوی اصفهانی دیدار کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان در این دیدار با تقدیر و تشکر از امدادگران این نهاد ، اظهار داشت: آنچه بر ما تکلیف است تقویت نظام جمهوری اسلامی است چراکه ما در هر لباسی باشیم کارگردانان این نظام هستیم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی خطاب به روحانیون و امدادگران این نهاد ضمن اشاره به اینکه صورت همه اعمال ما خوب است، تصریح کرد: بسیاری از کارهای ما الهی است اما نیت اعمال و کارها الهی نیست و این برای انسان ثمره‌ای ندارد و باید از خدا بخواهیم که بُعد الهی آن نیز درست بشود.

وی تاکید داشت: اگر اخلاص نباشد هیچ کدام از کارهای خیر ارزش ندارد و اگر کارها و اعمال ما الهی شد و خالصانه آن را برای خدا انجام دهیم اعمال ما نورانی می شود.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان خاطرنشان کرد: باید خدا را به خاطر این عنایات و توفیقاتی که در راستای خدمت به ولی نعمتان و محرومان به ما داده است شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی با تأکید بر ریشه‌کن کردن فقر از جامعه محرومان بیان داشت: باید در راستای اشتغال و خودکفایی آنان تلاش مضاعف داشته باشیم.

مدیرکل جدید کمیته امداد استان همدان نیز در این دیدار ضمن تبریک به آیت‌الله موسوی اصفهانی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان اظهار داشت: امیدواریم وجود شما همچون گذشته برای مردم و نظام اسلامی منشأ خیر و برکت باشد.

پیمان ترکمانه افزود: استفاده و بهره‌مندی از رهنمودهای علمای دین در راستای خدمت به محرومین راه‌گشای مشکلات است.

ارسال نظرات