خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان با بیان اینکه طی امسال 320 مورد وام خودکفایی و خوداشتغالی به مبلغ 22 میلیارد و 885 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: کمیته امداد تویسرکان رتبه نخست را در این حوزه دارد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۵۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان رتبه نخست در پرداخت وام‌های خودکفایی و خوداشتغالی از منابع بانکی در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 320 مورد وام خود کفایی و خوداشتغالی به مبلغ 22 میلیارد و 885 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان تصریح کرد: اجراي طرح‌هاي خود کفایی و خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي تحت پوشش با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

وی اعتبار این طرح‌ها را 22 میلیارد و 885 میلیون ریال عنوان کرد و افزود:از این مبلغ 6 میلیارد و 685 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و 16 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حسینی عنوان کرد: آموزش افراد واجد شرايط خانوار‌هاي تحت حمايت در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و معرفي آنان به مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، ارائه مشاوره های شغلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از جمله برنامه‌های این حوزه است.

وی نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال، ارائه آموزش‌هاي تكميلي در حين اجراي طرح‌هاي اشتغال و بازاريابي و فروش توليدات طرح‌هاي خودكفايي با قيمت مناسب را از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای مددجویان برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات