خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد

بهره‌مندی بیش از 4 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار همدان از خدمات آموزش خانواده

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: 4 هزار و 224 نفر از زنان سرپرست خانوار استان همدان از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۳۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی بانوان در سال گذشته تعداد 4 هزار و 224 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه همه افراد در هر برهه‌ای از زمان به آموزش نیاز دارند، افزود: با توجه به نقش مهم و فعال بانوان در تربیت نسل آینده، ارتقاء سطح آگاهی بانوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در کارگاه‌های آموزش خانواده از سرفصل‌های آموزشی به تفکیک موضوعات اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، تصریح كرد: آموزش‌های خانواده به صورت گروهی یا برگزاری همایش، آموزش غیرحضوری، چهره به چهره و طرح فلاح صورت می‌گیرد .

وی اظهار داشت: دوره‌هاي پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق، بهداشت فردی و گروهی، تحکیم بنیان خانواده و غيره با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظیر آموزش پرورش و شبکه بهداشت و درمان به صورت رایگان برای خانوادههای مورد حمایت برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار