خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان بهار گفت: موضوع سلامت و بهداشت اهمیت بسزایی دارد و اگر امروز کنترل نکنیم بابت آن باید هزینه‌های زیادی را به ویژه در حوزه درمان پرداخت کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۷۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار اظهار داشت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی جایگاهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور پیگیری وضعیت سلامت شهرستان است و مسئولان مربوطه باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: در شهرستان بهار13مرکز بهداشتي و درماني، سه پايگاه اورژانس، يک بيمارستان 32 تختخوابه در حال فعاليت است.

معاون فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه يک بيمارستان 82 تختخوابي با 75 درصد پيشرفت فيزيکي نیز در چهار طبقه در حال ساخت است، افزود: با بهره‌برداري از اين بيمارستان بسياري از مشکلات بهداشتي شهرستان بهار رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات آلودگی کود و فضولات مرغی مدیریت شوند، گفت: جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مرتبط موظف هستند و باید در این مسائل به صورت جدی وارد شوند.

سلطانی‌راد با اشاره به لزوم درمان بیماری سالک گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله کارهایی است که باید در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: بیماری‌هایی که وجود دارند واگیر دار هستند و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت گیرد.
معاون فرماندار شهرستان بهار ابراز داشت: همه دستگاه‌ها موظف هستند با سازمان بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند زیرا پیگیری چنین مسائلی کار یک دستگاه نیست.

وی افزود: نخاله‌ها و زباله‌هایی که تولید می شوند شهرداری‌ها باید متولی این کار را شناسایی کرده و به نیروی انتظامی معرفی کنند.

سلطانی راد گفت :موضوع سلامت و بهداشت اهمیت بسزایی دارد و اگر امروز کنترل نکنیم بابت آن باید هزینه های زیادی را به ویژه در حوزه درمان پرداخت کنیم.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات