خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای داخلی از مهم‌ترین نقش‌های زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی است که این مهم با فرهنگ سازی و تولید کالای با کیفیت محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۱۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهلا شیخ‌علیان با اشاره به نقش زنان در جامعه اظهار داشت: زنان همواره نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته اند و به جرات می توان گفتیکی از عوامل تاثیرگذار در پیروزی نظام جمهوری اسلامی بانوان بوده‌اند.

وی تصریح کرد: این قشر فعال جامعه به طور قطع می‌توانند در بحث اقتصاد خانواده و به طبع جامعه نیز تأثیرگذار باشند.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان افزود: زنان می توانند در سالی که شروع آن با میلاد حضرت زهرا(س) مزین شده باالگو قرار دادن سیره زندگی این بانوی بزرگوار نقش خود را در تحقق شعارسال ایفا کنند.

وی بیان کرد: زن به عنوان موثرترین عنصر در اقتصاد خانواده نقش محورگونه ای را ایفا می‌کند زیرا مردان همواره تلاش می‌کنند تا نیازها و خواسته‌های زنان را محقق کنند.

شیخ علیان با بیان اینکه بخشی از وابستگی اقتصادی در مصرف کالای خانگی است، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای داخلی از مهم ترین نقش‌های زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی است که این مهم با فرهنگ سازی و تولید کالای باکفییت محقق خواهد شد.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال کاهش وابستگی‌ها و رشد و توسعه کشور است و ترجیح کالاهای داخلی بر اجناس خارجی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط بانوان در این زمینه می تواند صورت گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات