خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر گفت: پیاده شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه با وحدت مسئولین و همراهی مردم باعث از بین رفتن بیکاری و گرانی و عدم وابستگی به بیگانگان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۵۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام مقدسیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه رحمت الهی بوده و خداوند در این ماه همچون باران که دشت و بیابان‌ها را سیراب می‌کند رحمت خود را بر همه بندگان نازل می کند.

وی افزود: روزه گرفتن در ماه رجب بسیار دارای فضیلت بوده و سه روز روزه داری در این ماه باعث بسته شدن درهای جهنم و واجب شدن بهشت می‌شود.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به قرارگیری ولادت سه تن از ائمه معصومین(ع) بیان کرد: امام علی(ع) تنها کسی است که در خانه خدا به دنیا آمده و این از فضائل بزرگ امیرالمومنین(ع) است.

وی با تاکید استفاده مومنان از ایام ماه رجب بیان کرد: آغاز روزهای ایام البیض بهترین فرصت برای عبادت در این ماه بزرگ الهی بوده و همه مومنان تا می توانند از عظمت این ماه استفاده کنند

* بدحجابی پای گذاشتن روی خون شهداست

مقدسیان با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه بیان کرد: بدحجابی پای گذاشتن روی خون شهدا بوده و مردم باید در این مسئله بسیار مراقب باشند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 95 با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: پیاده شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه با وحدت مسئولین و همراهی مردم باعث از بین رفتن بیکاری و گرانی و عدم وابستگی به بیگانگان خواهد بود.

وی افزود:اقتصاد مقاومتی جنگ با بیکاری و رکود بوده و اجرا شدن آن باعث به زانو در آمدن دشمنان و رفع مشکلات تولید خواهد بود.

امام جمعه موقت ملایر اقتصاد مقاومتی را علاج همه گرفتاری های جامعه دانست و بیان کرد: مردم و مسئولین همگی وظیفه داشته تا برای اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش بیان کرد: امروز ارتش ایران با تبعیت از رهبری و حرکت در خط رهبری حافظ امنیت کشور هستند.

مقدسیان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران نیز بیان کرد:سپاه پاسداران در کشور همچون آفتاب درخشانی بوده که همچون سد محکمی در برابر دشمنان ایستاده و اجازه کوچکترین تجاوزی را به دشمنان نمی دهند.

وی با ذکر آیات و روایاتی درباره تقوا عنوان کرد: تقوای الهی مخصوص همه اعضا و جوارح بدن بوده و با تقوای دست چشم زبان و گوش همه درها له روی شیطان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات