خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید در انتخاب مسئولین و نمایندگان، افراد اصلح، مدیر و مدبر، شجاع و با تقوا را انتخاب کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۳۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کبودراهنگ بیان داشت: هر بلایی که قبل و بعد از اسلام بر مسلمانان وارد شد به خاطر عدم وجود افراد اصلح در مسئولیت ها بود و امروز نیز ما باید در انتخاب مسئولین و نمایندگان افراد اصلح، مدیر و مدبر، شجاع و با تقوا انتخاب کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم .

وی در ادامه با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا که سرآمد تمام کشورها است، افزود : قدرت سیاسی که امروز رهبر معظم انقلاب در دنیا دارند در هیچ گوشه ای از کره زمین شاهد نیستیم که باید با اطاعت و پشتیبانی از ایشان نگذاریم خدشه ای بر این انقلاب وارد شود .

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در ادامه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی 11 ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی برای فرماندهی انتظامی استان در نظر گرفته شده است .

سردار مهدیان نسب افزود : در تمام جرائم در استان شاهد کاهش 18 درصدی بودیم که در سال گذشته 6 هزار و 700 قاچاقچی در استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .

وی همچنین با اشاره به راه اندازی 8 پایگاه عفاف و حجاب در سطح استان خاطرنشان کرد : با راه اندازی طرح پلیس افتخاری یک هزار و 540 نفر به عضویت این نیرو درآمده اند .

فرماندار کبودراهنگ نیز در این همایش اولویت کاری شهرستان را ایجاد اشتغال و مدیریت بحران آب دانست و گفت: تا پایان سال گذشته 225 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان کبودراهنگ انسداد شد .

قنبری در ادامه افزود: با توجه به بحران آب در این شهرستان همچنین در سال گذشته به 24 روستا یک هزار و 303 مورد با تانکر آبرسانی شد .

وی همچنین با اشاره به بهسازی روستاها در راستای تحقق عدالت اجتماعی خاطرنشان کرد : تاکنون آسفالت معابر 24 روستا از طریق تحویل قیر یارانه ای انجام و تا پایان امسال آسفالت معابر روستایی به 36 روستا خواهد رسید .

در پایان این مراسم از شوراهای نمونه شهر و روستاها با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات