خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه بیکاری امروز به یک معضل تبدیل شده است، گفت: مسئولین باید به این فکر باشند که این معضل را ریشه‌کن کنند چراکه بیکاری فساد می‌آورد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مراسم تجلیل از هنرمندان و ورزشکارن بسیجی امروز به همت کانون جوانان بسیج و تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر و با حضور جانشین سپاه ناحیه ملایر، رئیس تربیت بدنی، رئیس فرهنگ و ارشاد، خیرین ملایری و اعضای شورای شهر برگزار شد.

امام جمعه موقت ملایر در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: آیت‌الله نوری همدانی فرمودند همه را به مطالعه در صحیفه نور که در 20 جلد گرداوری شده، دفتر طبیان(50 جلد) و وصیت‌نامه الهی و سیاسی حضرت امام (ره) سفارش می‌کنم.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان افزود: اگر دولت و ملت ما به وصیت‌نامه امام (ره) عمل کرده بودند به یقین وضع امروز بهتر از این می‌شد.

وی با بیان اینکه همه این واحدها را در دانشگاه پاس می‌کنند ولی آن گونه که باید عمل نکردیم، ابراز داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال «اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند بنابراین جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم منفعت است.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه امام (ره) برای تمام اقشار وصیت و سفارش کرده است، گفت: نقل می‌کنند زمانی که در روز 15 خرداد به بیت امام )ره(حمله ‌می‌کنند کماندوهای زیادی حضور داشته‌اند و امام (ره) فرمودند این همه نیرو برای دستگیری من لازم نبود تنها چند نفر کافی بود، اگر این جمعیت را آورده اید که من بترسم بدانید که من از هیچ چیز نمی‌ترسم و اکنون خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری نیز از کسی ترسی ندارد و می‌ببینیم که چگونه در برابر قدرت‌ها ایستادگی می‌کنند و بر سرشان فریاد می‌زنند.

وی گفت: فرق مومن و منافق در این است که مومن ظاهر و باطنش یکی است ولی منافق نماز را در مسجد به گونه‌ای می‌خواند که مردم را متوجه خود کند ولی در خانه تند تند می‌خواند.

فاضلیان افزود: امروز نیز برخی‌ها نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند و نمی‌دانند این بستر را چگونه به دست آورده‌اند عاشق دست دادن با اوباما هستند، صفر ندارند ولی 100 آشکار می‌کنند و این ریا، خودنمایی و شرک است.

وی خاطرنشان کرد: امام موسی بن جعفر(ع) فرمود من شما را سفارش می‌کنم که «مراقب باشید، عصبی نشوید، همیشه عدل داشته باشید، هم در رضا و هم در غضب»؛ سگ‌های گرسنه را ببینید منتظر یک لاشه حیوان هستند وقتی می‌بینند به آن لاشه حمله می‌کنند و هرکدام تکه ایی از آن را برمی‌دارند و می‌روند مانند اسرائیل، انگلیس و آمریکا که به مسلمانان حمله می‌کنند.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه بحث بیکاری امروز به یک معضل تبدیل شده است، ابراز داشت: بیکار نباشید، عده‌ای دست در جیب می‌کنند و به دنبال شغل پشت میزی هستند، مسئولین نیز باید به این فکر باشند و این معضل را ریشه‌کن کنند چراکه بیکاری فساد می‌آورد.

در پایان این مراسم از هنرمندان و ورزشکارن بسیجی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات