خبرهای داغ:
با پایان شمارش آرای دور دوم در ملایر؛
با پایان شمارش آرای دور دوم حوزه انتخابی در شهرستان ملایر حجت الاسلام احد آزادی خواه با پیشی از رقیب خود راهی مجلس شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، با پایان شمارش آرای دور دوم حوزه انتخابی در شهرستان ملایر حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه با اختلاف 759 رای راهی مجلس شد.

بر این اساس از مجموع آرای67 هزار 867 رای ماخوذه احد آزادی خواه 34 هزار 313 رای و آقای علیرضا امامی 33 هزار 554 رای را کسب کردند.

عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به آرای ماخوذه شهرستان ملایر اظهار داشت: میزان تعرفه های صادر شده در این دور از انتخابات 69 هزار و 792 تعرفه بوده که میزان رای صادر شده به نام افراد در این دور از انتخ

وی افزود: از تعداد کل تعرفه های صادر شده 69 هزار و 711 رای داخل صندوق انداخته شده که از این تعداد یک رای باطله غیر ماخوذه و یک هزار و 843 رای باطله ماخوذه بوده است.

فرماندار ملایر با اشاره به تعداد آرای صحیح عنوان کرد: ملاک آرای نامزدهای انتخابات 67 هزار و 867 رای بوده که پس از شمارش آزادی خواه 34 هزار 313 رای و آقای علیرضا امامی 33 هزار 554 رای را کسب کردند.

وی گفت: بر این اساس آقای احد آزادی خواه با کسب 759 رای بیشتر نامزد پیروز در دور دوم انتخابات شهرستان ملایر شناخته شده و کاندیدای دوم مردم ملایر در مجلس نام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات