خبرهای داغ:
فرماندار رزن:

انتخابات یک سرمایه و پشتوانه مهم برای نظام است

فرماندار رزن گفت: انتخابات یک عرصه ملی است و یک سرمایه که به‌عنوان پشتوانه مهم نظام در عرصه‌های بین‌المللی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، فتحعلی حسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر رقابتی بدیهی است که همه انتخاب نمی‌شوند، اما می‌توانیم از حضور مردم در انتخابات به‌عنوان یک امتیاز مهم برای میهن جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید مسائل نظام را حفظ کنند و از حضور حماسی مردم به‌عنوان یک نقطه قوت، برای کشور در صحنه بین‌الملل استفاده کنند.

فرماندار رزن تصریح کرد: مهم‌ترین توصیه را رهبرمعظم انقلاب به مردم ایران فرمودند و ما نیز پیرو فرامین رهبری، در راستای وظایف اجرایی و قانونی که برعهده داریم، تلاش می‌کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کرده و انتخابات سالمی را برگزار کنیم.

وی افزود: برای تمام دست اندر کاران جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه همکاران در هیئت اجرایی انتخابات و هیئت نظارت آرزو می‌کنم، تا اسامی همه عزیزان جزو پیروان واقعی ائمه اطهار ثبت و درج شود.

حسینی با اشاره به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها خاطرنشان کرد: به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها توصیه می‌کنم با احترام و انصاف، حقوق یکدیگر را رعایت و با مهربانی با هم رفتار کنند، ما همه ایرانی هستیم و با هدف حفظ نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه شده‌ایم.

وی ابراز داشت: انتخابات یک عرصه ملی است و یک سرمایه که به‌عنوان پشتوانه مهم نظام در عرصه‌های بین‌المللی به حساب می‌آید.

فرماندار رزن تصریح کرد: ایران امروز به‌واسطه همین حمایت و پشتیبانی و حضور مردم به عنوان یک کشور تعیین کننده در جهان مطرح است.
وی در پایان بیان کرد: آغاز حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همراه با حوزه های سایر استانها و شهرستانهای کشور که در دور دوم هستند و با توجه به تجربه در انتخابات گذشته، حضور مردم گسترده و به احتمال زیاد وقت انتخابات تمدید شده و ما نیز گوش به فرامین وزارت کشور هستیم که قطعاً از طریق رسانه‌ها به ما اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات