خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۱۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، بهروز نعمتی امروز در شورای اداری شهرستان اسداباد اظهار داشت: با وجود شایعه‌های زیادی که در این شهرستان مبنی بر کم کاری نماینده و مسئولان وجود دارد، ولی اقدامات بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی به برخی از اقدامات خود در دوران حضور در مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی فاز دوم بیمارستان قائم و تجهیز بیمارستان با دستگاه سی‌تی اسکن مجهز با بودجه‌ای قریب به 5 میلیارد تومان ازدیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین بودجه برای دانشگاه‌های پیام‌نور و پرستاری و اختصاص 15 میلیارد تومان برای تعریض گردنه اسدآباد نمونه دیگری از اقدامات و پیگیری‌ها در مجلس نهم است.

وی تصریح کرد: بهسازی بیش از 40 روستا، انشعاب بیش از 5 هزار فاضلاب در شهر، حفر 12 حلقه چاه، گازکشی و برق‌رسانی روستاها، تجهیز بیش از 2 هزار و 500 هکتار از مزارع روستایی به آبیاری تحت فشار و غیره در طی چهار سال اخیر صورت گرفته است.

نعمتی بهره‌گیری از خدمات نیروهای بومی را به نفع شهرستان عنوان و اظهار داشت: همه این اقدامات حاصل زحمات و تلاش‌های همکارانی است که با تلاش‌های شبانه‌روزی در راه آبادنی شهرستان خدمت کردند.

وی به پروژه‌های نیمه کاره و دردست اجرای شهرستان اشاره و بیان کرد: سد نعمت‌آباد با پیشرفت 68 درصدی، کارخانه گندله‌سازی با 80 درصد پیشرفت، کنسانتره 100 درصد و کارخانه رب و گوجه فرهنگی با 100 درصد پیشرفت همگی در دوران خدمت دولت تدبیر و امید حاصل شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کار ساخت دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدابادی با وجود مشکلات فراوان، با بودجه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز و در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: انتخابات به پایان رسیده است، از این‌رو دست‌اندازها را برای فعالیت نماینده جدید صاف کرده و وی را حمایت کنید تا برنامه‌های خود را عملی کند.

*تجهیز 90 درصد آموزشگاه‌های اسدآباد به سیستم گرمایشی استاندارد

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش در طی چهار سال اخیر پنج آموزشگاه را در این شهرستان افتتاح کرده است.

جعفر دهبانی بصیر افزود: چهار اموزشگاه فوق از ابتدا ساخته و اکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند و یکی از مدارس تنها 50 درصد پیشرفت داشته که اکنون تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: 90 درصد آموزشگاه‌های اسدآباد مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات