خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

نیروهای مسلح عزت دین خدا هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه آحاد ملت ما باید قدردان فداکاری‌های نیروهای مسلح باشند، گفت: اگر این دلاورمردان نباشند دین خدا عزت ندارد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز با حضور در رژه روز ارتش در جمع فرماندهان و امیران اظهار داشت: برکت انقلاب و خون شهدا و رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و رهبر عظیم الشأن انقلاب امام خامنه‌ای، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی افزود: ارتشی که صحبت انحلال آن بود، همان ارتش 48 هزار شهید گرانقدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه دین بزرگی بر گردن نیروهای مسلح است، بیان کرد: امام (ره) فرمود «یک کشور اسلامی زن و مردش باید بسیجی باشند» چراکه دفاع از پیام اسلامی ما بر همگان واجب است.

وی گفت: اگر این دفاع‌های جانانه نباشد هسته بشر خاکستر شده و طعمه حریق است همچنان که در کشورهای منطقه این را می‌بینیم.

محمدی با اشاره به سخنان امیرالمونین(ع) که می‌فرمایند «هر ملتی که سهل انگاری کرده و قدرتمند نشده و خودشان را تقویت نکردند، دشمن پشت دیوار آنان جنگ را شروع کرد»، افزود: عده‌ای کوتا‌ه‌نظر می‌گویند چرا ما باید برویم در سوریه بجنگیم، آنان باید بدانند اگر آنجا نجنگیم دشمن پشت دیوار منزل خواهد بود.

وی با بیان اینکه آحاد ملت ما باید قدردان فداکاری‌های تمام نیروهای مسلح باشند، خاطرنشان کرد: هر یک از نیروهای مسلح حلقه یک زنجیر و به هم وصل هستند و اقتدار آفرینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه اسراییل غده سرطانی است، بیان کرد: این کشور نجس در قلب کشورهای اسلامی فقط برای اختلاف‌افکنی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یمن با شیطنت اسراییل و آمریکا یک سال، زیر جنگ است، افزود: اگر این دلاورمردان نباشند دین خدا عزت ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات