خبرهای داغ:
استاندار همدان:

امنیت امروز ایران حکایت از رشادت ارتش آن است

استاندار همدان گفت: در حالی که شرایط منطقه شرایط جنگ است، امنیت امروز ایران حکایت از بزرگی ملت و رشادت ارتش و درایت رهبری و وجود سربازان گمنام امام زمان(عج) در این کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۷۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا نیکبخت امروز در آئین رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت روز ارتش با تبریک این روز بر نیروهای مسلح و حاضران در صحنه و میدان بیان داشت: ارتشیان ما به شایستگی از این سرزمین، انقلاب و نظام دفاع کردند به گونه ای که موجب تعجب نظامیان و ارتشیان دنیا قرار گرفت.

وی ادامه داد: جهان در تعجب بود چگونه ارتشی که صحبت از انحلال آن بود، بتواند در برابر 50 کشور دنیا مقاومت کند و آنچنان زیبا در برابر آن هجمه عظیم دفاع کردند که نیروهای مردمی به آن پیوستند و دفاع را هشت سال ادامه دادند.

استاندار همدان با اشاره به فداکاری‌های نیروهای مسلح افزود: در تمام دنیا شما ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نخواهید کرد، ارتشی که با دیانت بوده و دفاعش بر مبنای اعتقادات است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش ما ارتشی است که علاوه بر مرزهای سرزمینی مرزهای اعتقادی را حراست و پاسداری می‌کند.

نیکبخت تصریح کرد: افتخار ارتش این است که فرماندهی کل قوا، فقیه عالی قدر و کسی است که دستوراتش الهام گرفته از مکتب بزرگ اسلامی دنیا است و این دین همیشه ناجی مظلومان در دنیا بوده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از نیروهای مسلح، افزود: کشور در دفاع به گونه‌ای عمل کرد که دنیا می‌داند توفیقات در مذاکرات براساس پشتوانه رزمندگان و ارتش و نیروهای دفاعی ما بوده است.

استاندار همدان یادآور شد: در حالی که تمام کشورهای اطراف ما دچار جنگ و آتش هستند، امروز کنگره جراحان مغز و اعصاب دنیا در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در حالی که شرایط منطقه شرایط جنگ است، امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران حکایت از بزرگی ملت ایران و رشادت ارتش و درایت رهبری و وجود سربازان گمنام امام زمان(عج) در این کشور است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات