خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند گفت: امروز نگاه و ولایتمداری بعضی در نظام اسلامی ارشادی است یعنی خود را موظف به اطاعت نمی‌دانند و به سلیقه خود اگر نظرخود را پسندیدند به رأی خود عمل می کنند.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۲۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی اظهار داشت: امروز نگاه و ولایتمداری بعضی در نظام اسلامی ارشادی است یعنی خود را موظف به اطاعت نمی دانند و به سلیقه خود اگر نظرخود را پسندیدند به رأی خود عمل می کنند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات در حوزه های متعدد و مختلف حاصل این نوع نگاه در بخشی از کارگزاران و نخبگان جامعه است و وقتی رهبری معظم انقلاب نگرانی جدی خود در تهاجم فرهنگی را مطرح می کنند بعضی می گویند توهم است.

امام جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: در عرصه سیاسی چه در داخل و چه در خارج وقتی حضرت آقا اصرار بر انقلابی ماندن دارند بعضی می گویند ادامه این راه ممکن نیست به خاطر اینکه تفکر انقلابی را تندروی و افراطی گری و موجب انزوای ایران در دنیا می دانند.

وی افزود: درعرصه اقتصادی وقتی رهبری انقلاب موضوع اتکای به داشته ها و توانایی‌های عظیم داخل کشور و درون زا بودن را مطرح می کنند عده ای می گویند ما نمی توانیم با دنیا تعامل داشته باشیم و خودمان را در داخل مرزها محصور کنیم.

محققی تصریح کرد: وقتی اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد ایران می دانند برخی چاره حل مشکلات را در برجام و آشتی با آمریکا می دانند و با شعارسال که نقشه راهی است برای همه مسئولان و مردم شعاری برخورد می کنند و بهانه ای برای همایش‌های عدیده و سرد را سربرگ ادارات می یابند.

وی ادامه داد: درعرصه نظامی هم ادعا می کنند دنیا، دنیای گفتمان است نه موشک، بنابراین بر پایه همین اعتقاد نشان شجاعت را به مذاکره کنندگان می دهند در حالی که رهبری معظم مدال شجاعت را بر گردن نظامیان می اندازند.

امام جمعه منطقه قهاوند ابراز داشت: اگر باور داریم که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان انقلاب هستیم که واقعیت قضیه نیز همین است و در این راستا حتی آل سعود خائن هم شیطنت ها و دشمنی اش را در همین حوزه اعمال می کند و یک نمونه آن پایین آوردن قیمت نفت از 120 دلار به 30 دلار بود باید قبول کنیم که در جنگ اقتصادی هم همانند جنگ نظامی به قرارگاه نیازمند هستیم و قرارگاه بدون فرمانده واحد معنی و مفهوم ندارد.

وی گفت: فرمانده این قرارگاه همانند سایر حوزه ها استراتژیستی است که قریب به 30 سال است بی نظیر بودنش را به رخ دوست و دشمن کشیده و انقلاب عزیز را درمقابل جبهه عظیم استکبار و توطئه های داخلی معجزه وار رهبری کرده است.

محققی خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد دردوره اول ریاست جمهوری شان دربعض موارد که نظراتشان با رهبری معظم متفاوت می شد وقتی از دفتر آقا بیرون می آمدند در بین راه نظرحضرت آقا را بخشنامه می کردند و متأسفانه این ولایتمداری در اثرهمنشینی با بعضی به جایی رسید که در مقابل نظر صریح آقا 11 روز اعتراض و خانه نشین شد و کشور را رها کردند.

انتهاب پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات