خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

مذاکره با آمریکا عقب‎نشینی گام به گام از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه برخی معتقدند باید با آمریکا مذاکره کرد و برای رفاه بیشتر امتیاز داد، گفت: این تفکر به معنای عقب‎نشینی گام به گام از ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۷۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سید‌مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در ماه رجب برای خودسازی انسان دستورات متعددی از طرف ائمه اطهار(ع) سفارش شده و در ماه شعبان نیز برای تکمیل تهذیب انسان دستوالعمل هایی وجود دارد که لیاقت ورود به ماه رمضان را پیدا کند.

وی افزود: اگر مقدمات دینی که در ماه رجب و شعبان سفارش شده انجام شود فضیلت ماه رمضان و شب قدر را درک می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان همچنین با بیان اینکه باید در ابتدا پاک و طاهر شده و بعد وارد ماه رمضان شد، گفت: انبیا تلاوت آیات قرآن را برای طهارت توصیه کرده‌اند و برای پاک شدن رذیلت‌های اخلاقی نیز باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه منظور از جهاد نفس همان خودسازی است، گفت: کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره) در رابطه با خودسازی است و در آن روایتی آمده که عده‌ای از جنگ بر می‌گشتند، پیامبر(ص) خطاب به آنان فرمود مرحبا به رزمندگانی که از جهاد اصغر آمده‌اند و برای جهاد اکبر آماده می‌شوند که جهاد اکبر همان جهاد نفس است.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به دیدگاه برخی مبنی بر کنار گذاشتن استکبارستیزی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل استکبارستیزی بوده ‌و اگر امروز ‌دارای پیشرفتهای نظامی و اجتماعی کسب کرده‌ایم به سبب استکبارستیزی و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی به اعمال فشار و تهدیدهای 36 ساله آمریکا بر ایران اشاره کرد و گفت: امروز برخی معتقدند باید با آمریکا مذاکره کرد و امتیاز داد برای رفاه بیشتر، در صورتی که این تفکر به معنای عقبنشینی گام به گام از ارزش‌های انقلاب است.

منتخب مردم همدان در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت توان موشکی کشور گفت: اگر قدرت دفاعی خود را از دست می‌دهیم کشور توسط دشمنان گرگ‌صفت آسیب می‌بیند.

وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش قدرتمند و سپاه با ایمان و انگیزه، امنیت را به کشور بخشیده اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات