خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در استان همدان مطرح کرد

امروز ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی

ارشد نظامی آجا در استان همدان گفت: امروز که تروریست گریبان‌گیر منطقه شده، ارتش آماده‌تر از همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا برای دفاع از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم رحمان افسری امروز در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در میدان باباطاهر اظهار داشت: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه‌آفرینی ارتش و روز کارکنان نیروی زمینی ارتش است.
وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید قوی باشد، اظهار داشت: ارتش قوی و قدرتمند از ضروریات کشور است.
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بیان کرد: امام (ره) زمانی که دشمنان دنبال توطئه بودند و زمزمه انحلال ارتش را سر می‌دادند، فرمود ارتش باید بماند و این روز را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: در راستای نامگذاری 29 فروردین با عنوان روز ارتش هر ساله نیروهای مسلح در این روز با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.
افسری خاطرنشان کرد: ما همچنان برآن فرمان تاریخی امام (ره) استوار هستیم و تا پای جان برآن خواهیم ماند و از اسلام و مرز و بوم نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهیم کرد.
وی گفت: غیور مردان ارتش مردانه و جانانه ایستادند و با تقدیم 48 هزار شهید پاسخ اعتماد امام(ره) و ملت را با دفاع از میهن اسلامی دادند.
ارشد نظامی آجا در استان همدان تصریح کرد: امروز ارتش ما ارتشی اسلامی است که فرمایشات حضرت علی (ع) از یک ارتش اسلامی شامل حال ارتش ما شده است.
وی افزود: امروز که تروریست گریبان‌گیر منطقه شده، اقتدار ارتش نیاز است و ارتش آماده‌تر از همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا برای دفاع از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات