خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن راه بر نفوذ دشمن خواهد بست

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات آگاهانه در هفتم اسفندماه دشمن را سرخورده کرده و راه بر نفوذ آنها را خواهد بست.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها به‌عنوان یک روز در تقویم سالانه کشور نیست، بیان داشت: این روز سند افتخار ملت ایران برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷ است.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ستمدیده ایران اسلامی است که با رهبری امام راحل به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پایان داد و حکومت اسلامی را بر پایه اسلام ناب بنا نهاد.

کریمی افزود: امام با شایستگی تمام امواج سهمگین دشمنان را از انقلاب دور کرد و مبارزات قبل از انقلاب اسلامی این شخصیت برجسته تاریخ کشورمان نشان داد که این مرد راستین در کنار مردم، در ذهن مردم و برای مردم بوده و همچنان پس از سال‌ها نام و یاد امام (ره) در دل‌های مردم موج می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف و وظیفه مردم انقلابی نهاوند عنوان کرد و گفت: امروز امنیت، استقلال و آرامش خود را به برکت وجود و شکل‌گیری انقلاب اسلامی می‌دانیم که در ادامه این انقلاب هشت سال دفاع مقدس استمرار و بقاء انقلاب را تضمین کرد.

کریمی با بیان اینکه دهه فجر سندی پرافتخار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است و همچنان در ذهن مردم باقی خواهند ماند، افزود: انقلاب اسلامی همه‌چیز خود را از امام راحل دارد و زحمات امام راحل در هموار کردن مسیر انقلاب اسلامی برای پیروزی را باید قدر بدانیم.

کریمی با اشاره به این موضوع که در هیچ جای جهان چنین انقلابی مردمی وجود ندارد، گفت: اکنون انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک الگوی جهانی مطرح بوده و حامی مستضعفان و ستمدیدگان است.

وی با اشاره به پیاده‌نظام دشمن در داخل گفت: دشمن در برخی گروه‌ها و جریانات مزدور دارد که آن‌ها تلاش دارند با نفوذ در مراکز حساس نقش خود را در زمان مقتضی انجام دهند و باید مراقب بود.

وی اظهار کرد: سپاه تمام‌قد مقابل نفوذ دشمن می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد مزدوران داخلی و خارجی به سرکردگی آمریکا غلطی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر سخنان رهبری بر حفظ بصیرت و هوشیاری درصحنه‌های مختلف نظام و توجه به توطئه‌های دشمن، گفت: آمریکا دشمن درجه‌یک ماست و باید بدانیم او به ما رحم نخواهد کرد و نمونه آن کشورهای همسایه ما که با او دوست بودند، امروز در چه وضعیتی هستند و ما باید مراقب باشیم؛ عده‌ای که بر طبل مذاکره با آمریکا می‌کوبند یا ناآگاه هستند یا هدفمند برای دشمن کار می‌کنند.

کریمی افزود: همه ملت باید با اتحاد و بصیرتی که در این ۳۷ ساله نشان داده‌اند، امروز هم در میدان باشند و از نظام و انقلاب و رهبری دفاع کنند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات آگاهانه در هفتم اسفندماه دشمن را سرخورده کنند و راه بر نفوذ آنها ببندند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات