خبرهای داغ:
بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی همدان به مناسبت 22 بهمن:
در بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان به مناسبت 22 بهمن آمده است: راهپیمایی حماسی 22 بهمن، حضور یافته با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۱۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان به مناسبت سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است. زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی وتحقق خارجی گرفت. بیست ودوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ماست.» امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

به حمد و ثنای الهی سی و هفتمین فجر پیروزی در حالی طلوع نموده است که ملت صبور و ولایت‌مدار ایران اسلامی علی‌رغم دسیسه‌ها و دشمنی‌های روز افزون استکبار جهانی، به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب، توانست با تکیه بر الطاف الهی و عنایات ائمه هدی(ع) و رهنمودهای معمار بزرگ انقلاب، خمینی کبیر(ره) و پیروی از ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مسیر پر فراز و نشیب کمال و سعادت را طی و آزادگی و ثبات قدم خویش را بر تارک جهان گسترده و به جهانیان بفهماند که نه تحریم و نه هیچ حربه دیگری نمی‌تواند این ملت نستوه را از آرمان مقدسی که برای دستیابی به آن جانفشانی ها نموده باز دارد.

جوانان مؤمن و پر تلاش این مرز و بوم، با آفرینش حماسه‌های علمی و هسته‌ای، کشورهای باصطلاح قدرتمند را به تعظیم واداشته و پرچم این سرزمین علوی را بر تمام قله‌های افتخار، به اهتزاز در آورده‌اند. مبارک باد این همه سربلندی بر ملتی که به فرموده آن مقتدای سفر کرده از امت زمان پیامبر عظیم الشأن(ص) برترند.

بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای والامقام و تجدید بیعت با حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همگام با سایر اقشار حزب الله در راهپیمایی حماسی 22 بهمن، حضور یافته با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم زده و اعلام می دارد ایران اسلامی همچنان آمریکا را اتم استکبار دانسته و حمایت از همه مظلومان بالاخص مظلومین سوریه، یمن و عراق را بر خویش فرض می‌داند و پس از راهپیمایی 22 بهمن، با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهد افزود که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات