خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان به مناسبت 22 بهمن:

برجام فرصتی برای نفوذ دشمن به داخل است

در بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن آمده است: برجام فرصتی برای نفوذ دشمن به داخل است با هوشیاری باید در برابر این نفوذ بایستیم.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون" اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشست میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت.

یوم‌الله 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز غلبه جنود الهی و رحمانی بر جنود شیطانی و طاغوت یک نقطه عطف در تاریخ ملت ایران است؛ که تاريخ 2500 سال حكومت استبدادي و سلطه ي شاهنشاهي را در هم پيچيد و دوراني باورنكردني از عزم، اراده، خودباوري و پيشرفت را فراروي فرزندان انقلاب و نسل عاشورا گشود، مقطعي كه هر روز آن حيرت جهانيان را برانگيخت و حوادث و رخدادهاي آن كانون توجه ملل آزاده جهان قرار گرفته است .

اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابي ايران، پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي همواره با درك تهديدات و كينه‌توزي‌هاي دشمنان، با حضور آگاهانه و هوشيارانه در صحنه، بر پويايي و زنده بودن انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌هاي آن تأكيد و تصويري زيبا و عبرت‌آميز را در معرض قضاوت جوامع و ملل جوياي آزادي و استقلال قرار داده است و امروز ما مهندسین بسیجی که وارثان خلف این انقلابیم اعلام می‌داریم:

1- نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام الهی است و وجه تمایز آن با دیگر نظام‌های جهان آن است که یک فقیه عادل، آگاه، عالم به رموز وحی و شجاع، مدیر و مدبر در رأس آن است و با کفر، الحاد و نفاق مرزبندی دارد. لذا التزام عملی و اعتقاد به این اصل یکی از مؤلفه‌های انقلابی بودن است.

2- انقلاب اسلامی از ابتدای ظهور و پیدایش خود پنجه در پنجه قدرت‌های جهان به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و دولت استعماری انگلیسی انداخت. بحمدالله در این هماوردی چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم تاکنون پیروز میدان بوده است. لذا ما در سی و هشتمین بهار انقلاب هنوز آمریکا را دشمن اصلی می‌دانیم و فریب نیرنگ‌ها و لبخندهای آنان را نمی‌خوریم. ما بر اساس وصیت امام (ره) و رهنمودهای رهبری یک لحظه غفلت از توطئه‌های آمریکا را جایز نمی‌دانیم. برجام فرصتی برای نفوذ دشمن به داخل است با هوشیاری باید در برابر این نفوذ بایستیم.

3- امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی در جهان است. اصول امام(ره) پایبندی به اسلام و استقلال کشور است. اصول امام مبارزه با استکبار به ویژه آمریکا و مسئله فلسطین است. اصول امام توجه به معیشت مردم و محرومین و مستضعفین است. اضلاع این اصول هندسه انقلاب را تشکیل می‌دهد، شاخص ارزیابی ما نسبت به رجال سیاسی و عملکرد دولت‌ها همین اصول است. هر رجل سیاسی و هر رکنی از ارکان انقلاب و کشور به این اصول نزدیک باشد تا پای جان از آنها دفاع می‌کنیم و اگر خدای ناکرده از این اصول فاصله بگیرد با آنها مرزبندی انقلابی خواهیم کرد.

4- خطر تروریسم و گروه‌های تکفیری به عنوان یک جریان نفاق در درون جهان اسلام جدی است. جریان تروریسم دشمن‌پنداری اسلامی است. آنها در درون راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند. لذا ما مهندسین ولایتمدار حمایت کامل خود را از محور مقاومت در سراسر جهان اعلام داشته و معتقدیم به‌زودی شرّ این جریان از سر ملت‌های جهان کنده می‌شود.

5- هر چند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمر همت در ایجاد تفرقه و دلسرد نمودن ملت رشید ایران بسته‌اند، ما مهندسین بسیجی استان همدان همنوا با ملت آگاه، هوشيار و مؤمن ايران اسلامي يكبار ديگر با حماسه‌‌آفريني و حضور پر شور در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن، با مشت‌هاي محكم، گره کرده، بیداری و هوشیاری خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار و رژيم غاصب صهیونیستی، فریاد کشیده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهیم زد.

اين بيانيه با ارائه راهبرد ترسيم شده معمار كبير انقلاب اسلامي، حضرت روح امام خمینی(ره)، مبني بر استمرار انقلاب و حركت توفنده اقيانوس پرتلاطم و خروشان ملت فداكار، وفادار و انقلابي ايران اسلامي، ضمن اعلام حضور گسترده مهندسین در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن ماه 94، بار ديگر اين پيام محوري را به جهانيان عرضه خواهد داشت كه هرگز بر سر استقلال و آزادي خود معامله نكرده و با اتكا به قدرت لايزال خداوندي و اتكا به روحيه خودباوري و برخورداري از نسل خلاق و جوانان برومند، در مسير پيشرفت و تعالي در برابر زياده‌خواهي و عربده كشي هاي نظام سلطه ترديدي بخود راه نداده و با وجود تبليغات و عمليات رواني رسانه‌هاي امپرياليستي و صهيونيستي، ذره‌اي از حقوق مسلم خود، صرف نظر نخواهد كرد.

و من الله توفیق

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات