خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ادای دین به خون شهیدان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ادای دینی است کوچک در مقابل از خود گذشتگی و ایثار همه شهیدان و کسانی که به نحوی در رشد و بالندگی نهال انقلاب و نظام تا به این زمان نقش داشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۳۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
حسن برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان ضمن تبریک دهه فجر و 22 بهمن ماه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای عمر با برکت خود تا به امروز از گردنه‌ها و پیچ‌های خطرناکی گذر کرده و در همه آنها سربلند بیرون آمده است.

وی تأکید کرد: هر کدام از اتفاقات انقلاب، دفاع مقدس، دوران تحریم، فتنه و... بر استواری و تثبیت نظام افزوده و تجمعات ملی و انقلابی مردم در این 37 سال، اعم از انتخابات و راهپیمایی‌ها، گویای این مطلب است که این نظام، نظامی مردمی است که بقاء آن نیز به پشتوانه همین مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمن ترفند و حیله ثابت و واحدی برای براندازی ندارد بلکه به مقتضای زمان و مکان، ترفندهای جدیدی را به اجرا در می‌آورد.

وی ادامه داد: دشمن زمانی با تحریم‌ها، زمانی با تهدید، گاهی با تحریم انتخابات و گاهی نیز با تشویق به شرکت در انتخابات و گسیل داشتن مهره‌های نفوذی در بستر انتخابات وعرصه‌های دیگر به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

برزگر ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات 7 اسفند و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امنیت و آرامش امروز ما محصول خون شهیدانی است که خون خود را نثار بقاء این انتخابات و راهپیمایی‌ها کردند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ما در این دو مقوله مهم سیاسی، ادای دینی است کوچک در مقابل از خود گذشتگی و ایثار همه کسانی که به نحوی در رشد و بالندگی نهال انقلاب و نظام تا به این زمان نقش داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات