خبرهای داغ:
مردم ولایت‌مدار دارالمومنین همدان همزمان با سراسر کشور به شکرانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن 94 حماسه‌ای دیگر آفریدند.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مردم ولایت‌مدار همدان ساعت 10 صبح امروز همزمان با سراسر کشور به شکرانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 94 حماسه‌ای دیگر آفریدند.

مردم شهیدپرور همدان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پلاکاردها و پوسترها با وجود برودت هوا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

امروز همه مردم از پیر و جوان، زن و مرد با راهپیمایی از خیابان‌های اصلی شهر همدان با تجمع در میدان امام خمینی(ره) این شهر یک صدا با شعار «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

وحدت و همدلی مردم گرمای ویژه‌ای در هوای سرد و زمستانی همدان داشت، در گوشه و کنار شهر از هر قشری آمده بودند تا پایبندی خود را به انقلاب نشان دهند، کودکان نیز با بادکنک‌های رنگی و در دست داشتن پرچم سه‌رنگ ایران و جوانان با پلاکاردهایی از بیانات مقام معظم رهبری شور و نشاط خاصی به مراسم داده بودند.

برگزاری سرود دسته‌ جمعی توسط دانش‌آموزان و نمایش حرکات رزمی توسط ورزشکاران و... از جمله برنامه‌های اجرایی در این روز شکوهمند بود.

در ادامه نیز سردار سیدیحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح به سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در همدان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات