خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: با توجه به حضور و پا به میدان بودن دشمن باید مراقب و هوشیاری‌تر از همیشه باشیم چراکه دشمن با تمام توان آمده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار ضمن تبریک ایام دهه فجر و 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی بنا شده است.

وی با بیان اینکه بعد از 37 سال انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است، افزود: امنیت و آرامش امروز ما مرهون فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: وظیفه امروز ما نیز پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خون شهداست.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب گفت: دشمنان هرگز از پای نمی‌نشینند و همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مجیدی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه یادآور شد: ملت ایران با حضور پرشور در تمام عرصه‌ها به ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دشممنان ثابت کرده هیچ‌گاه دست از ارزش‌های مقدس انقلاب برنداشته و همیشه پشتیبان انقلاب و نظام است.

وی در ادمه سخنانش تصریح کرد: با توجه به حضور و پا به میدان بودن دشمن باید مراقب و هوشیاری‌تر از همیشه باشیم چراکه دشمن با تمام توان آمده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید مراقب باشیم در رأی هایی که می‌دهیم انتخاب بهتری را داشته باشیم زیرا دشمن هر لحظه به فکر نفوذ است.

وی با اشاره بر نقش امام(ره) در انقلاب اسلامی گفت: با نگاه به تفکرات امام(ره) و ذهنیت ایشان متوجه می‌شویم که امام خمینی(ره) با روح بلند و اندیشه ناب خود زندگی دوباره‌ای به ایران سرافراز بخشید.

مجیدی خاطرنشان کرد: رهبری این بزرگ مرد تاریخ و سرسپردگی عاشقان ولایت و امامت ایران را از بند جهل و نادانی آزاد کرد.

وی با اشاره بر اولین شهید انقلاب در شهر بهار گفت: شهید حسین عاشوری اولین شهید انقلاب است و این روستا باید افتخار کند به چنیین شهدایی که تقدیم انقلاب کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: شهدا برای این رفتند تا دیگران برای ما تصمیم نگیرند و ما روی پای خود بایستیم و مملکت خود را آباد کنیم.

وی افزود: شهدا درس استقامت و پایمردی و صبر در مقابل مشکلات را به ما آموختند و لحظه‌ای امام(ره) را تنها نگذاشتند و ما هم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و ولایت و نظام را تنها نگذاریم.

مجیدی بیان کرد: همه ما باید رهرو امام و شهدای گرانقدر باشیم چراکه شهدای ما توقع دارند راهشان را به شایستگی ادامه دهیم و در تمام صحنه‌ها حاضر باشیم تا انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات