خبرهای داغ:
درشب سالگرد پیروزی انقلاب؛

ندای "الله اکبر" در دارالمومنین همدان طنین انداز شد

در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر مردم دارالمومنین همدان در اقصی نقاط پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۶۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،مردم دارالمجاهدین همدان به شکرانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به یاد تکبیرهای بهمن ماه سال 1357، فریاد «الله اکبر» سر دادند.

در ساعت 21 امشب، نوای روحانی و دل انگیز «الله اکبر» در شب سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آسمان همدان طنین‌انداز شد.

مردم همدان به پیروی از ملت بزرگ ایران اسلامی ، غریو فریادهای کوبنده و بانک رسای «الله اکبر» را از بلندای آسمان این شهر به گوش جهانیان رسانده و با این فریادها یادآور تکبیرهای بهمن ماه سال 1357 شدند که موجب درهم شکستن تمامی کاخ های ظلم و طاغوت شد.

امشب مردم سراسر استان همدان ساعت 21 در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن با حضور در بام ها، کوچه ها و خیابان ها با سردادن ندای «الله اکبر» سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشته و قدر می دانند.

همچنین مراسم نورافشانی شب 22 بهمن، طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی کمیته نیروهای مسلح ستاد برگزاری دهه فجر در تپه عباس آباد و دیگر مناطق شهری استان همدان برگزار شد.

مردم همدان فردا 22 بهمن ماه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی وحدت آفرین، حماسه دیگری خواهند آفرید.

انتهای پیام/


ارسال نظرات