خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان همدان به مناسبت 22 بهمن :
در بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت 22 بهمن آمده است: شمیمی از ثمره الهی انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر منطقه و دنیا رسیده و باعث تزلزل پایه‌های استکبار شده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۷۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن روزی است که در آن سلطه استعمار و استکبار در این کشور به پائین کشیده شد و نور الهی در آن تابیده شد.

روزی که سرآغاز تاریخ نوینی در دنیا بود و به یمن شروع حکومت اسلامی و سیطره اسلام در میهن عزیز دنیا مبهوت این قدرت و عظمت اسلام گردید، لذا در تمام این ایام به فکر نابودی آن بودند و با دسیسه‌های گوناگون قصد براندازی آن را داشتند که نه تنها این امر محقق نشد بلکه این شجره طیبه با شتاب بیشتری رشد و نمو یافت، به طوری که ذلیلانه اعتراف نمودند که دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

این اقتدار به برکت وجود امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) کسب شد و در طول این مدت ثابت شد که پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه راه رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت می باشد.

این مسئله برای دشمنان از ابتدا مسجل بود و کمر به تضعیف این جایگاه با عظمت و الهی بسته بودند، ولی ملت فهیم ایران با عقیده استوار و با تمام توان از این جایگاه حمایت نمود. مدتی است که شمیمی از این ثمره الهی به کشورهای دیگر منطقه و دنیا رسیده است و موجبات بیداری و قیام مستضعفان جهان را فراهم آورده و باعث تزلزل پایه‌های استکبار گشته است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به امید حق، امیدواریم این تحرکات حق جویانه در جهان شرق و غرب پیشرفت نموده و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت گردد و مظلومان جهان از زیر یوغ استکبار نجات یابند.

جامعه ورزش استان همدان اعم از اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی، مدیران ورزشی، مربيان، داوران، و ورزشكاران اعلام می‌نمایند ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعلام حمایت قاطع از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) و آمادگی کامل جهت اجرای منویات امام زمان خویش، همگام و همراه با امت حزب‌الله با شور و شعور در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته تا دشمنان بدانند همچون شهیدان ورزشکار مدافع حرم شهید حاج مجید صانعی‌موفق و سیدمیلاد مصطفوی تا پای جان در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات