خبرهای داغ:
آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به‌عمل آوردند.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده‌ عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای از اقتدار نظامی و توانایی های تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می کند.» (مقام معظم رهبری) 22 بهمن، سر آغاز حرکت ملتی است که با اتحاد، همدلی و تبعیت از روحانیت با زدودن استبداد و استعمار از سپهر سیاسی ایران بزرگ، حکومتی مردمی و اسلامی تشکیل داده، پیام انقلاب را به جهان صادر کرد.

از سال 57 تاکنون هر ساله حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با رصد بیگانگان همراه بوده و حضور مردم در این راهپیمایی به عنوان شاخصی در وفاداری مردم به نظام تعبیر شده است که ملت ایران با درک این نگاه با حضور حماسی خود همواره تداوم بخش راه انقلاب اسلامی و امام راحل بوده، انسجام و وحدت ملی را به رخ جهانیان کشیده اند.

در سال‌های اخیر، حضور قدرتمند مردم در صحنه‌ها، باعث شد تا کشور با حمایت مردم وهدایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت از مشکلات بزرگ به راحتی عبور کند. اینکه نظام اسلامی در تمام مسائل بین‌المللی با قدرت بیشتری با زیاده‌خواهان مواجه شد، و از حق ملت ایران دفاع و برجام را به عنوان دستاوردی مهم در سطح بین‌الملل به مردم شریف و غیور ایران هدیه کرده، از نتایج حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب است.

امسال به مناسبت برگزاری دو انتخابات مهم در اسفند ماه، 22 بهمن به عنوان روز جشن ملی و روز ملت ایران، آغازی بر آن جنبش بزرگ که در حقیقت جشن مردم‌سالاری دینی ملت ایران است، خواهد بود.

ضمن تبریک سی وهفتمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، با توجه به شرایط جدید کشور در پسابرجام و شیطنت کشورهای منطقه برای جبران عقب‌ماندگی‌های خود با ایجاد مانع در راه توسعه ایران از شما مردم شریف ، فرهیخته و همیشه در صحنه استان دعوت می نماییم دوشادوش ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله22 بهمن شرکت نموده، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس امام راحل وشهدای گرانقدر، بار دیگر انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی را به نمایش گذارید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات