خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف شهرستان ملایر:

همه باید با وحدت و یک‌دلی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم

مسئول بسیج اصناف شهرستان ملایر گفت: همه باید با وحدت و یک‌دلی در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر دشمن را ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ حمید مرادی عصر امروز در جمع اصناف شهرستان ملایر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: زمانی متفکران اجتماعی قرن بیستم را پایان ایدئولوژی می دانستند و از بی‌دینی ملت و جامعه سخن به میان می‌آوردند.

وی افزود: در این برهه از زمان انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن با ایدئولوژی اسلامی به پیروزی رسید.

مسئول بسیج اصناف شهرستان ملایر با تأکید بر ضرورت بصیرت و بینش در جامعه بیان داشت: پیروی از ولی فقیه و رهبر جامعه را به سوی سعات هدایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر اصناف در اقتصادجامعه تصریح کرد: باید همه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و در این زمینه فریب دشمن را نخوریم.

مرادی با اشاره به بحث انتخابات و نقشه شوم دشمنان برای استفاده از این فرصت در راستای تحقق اهدافشان و نفوذ گفت: همه باید با وحدت و یک‌دلی در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار