خبرهای داغ:
سردار آسودی در ملایر:

اگر مراقب نفوذ دشمن نباشیم مجلسی بدتر از مجلس ششم خواهیم داشت

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید مراقب نفوذ در ارکان انقلاب، نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باشیم، افزود: اگر دقت نکنیم ممکن است مجلسی بدتر از مجلس ششم نصیبمان شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار محمدعلی آسودی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن ملایر با تبریک ایام الله دهه فجرو درود و سلام به پیشگاه امام عصر(عج) و بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری و شهدای ملایر اظهار داشت: کجای دنیا سراغ دارید مردم اینگونه برای نظام و دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب به خیابان‌ها بیاییند.

وی با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 94 افزود: امروز ملائک و خداوند نظاره‌گر این حرکت حماسی و انقلابی شما بوده و یک هزار و 100 شهید ملایر همراه شما به خیابان‌ها آمده‌اند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز شهدا بر شما درود می‌فرستند که ادامه‌دهنده راهشان هستید، بیان داشت: این حرکت عظیم و شور حماسی مردم ولایت‌مدار قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به استکبار جهانی و آمریکا و اروپا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان مردم ولایت‌مدار در این برف و سرما به خیابا‌ن‌ها آمده‌اند تا به دشمن اعلام ککنند مردم ایران با ایمان و معنویت، گوش به فرمان ولایت هستند.

آسودی ابراز داشت: ما بیانات ولی‌فقیه را اصل می‌دانیم و برای دفاع از اصل ولایت آمده‌ایم تا به فتنه‌گران و دشمنان بگوییم ما مشت به دهان یاوه‌گویان می‌زنیم.

وی تأکید کرد: استکبار بداند که ما از راه امام(ره) و شهدا جدا نمی‌شویم و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و شهدا ایستاده‌ایم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز همه آمده‌ایم تا بگوییم انقلابی هستیم و روحیه انقلابی را رها نمی‌کنیم چراکه دوران انقلاب تمام نشده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با عقلانیت عمل می‌کنند، اظهار کرد: کدام آدم عاقل است که دشمن را فراموش کند و آمریکا و غرب را دوست خود بداند.

آسودی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دشمن، دشمن است و به دشمن نمی‌شود اطمینان کرد بنابراین نباید از مکر دشمن غافل شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌داند، افزود: آمریکایی‌ها در سخنان خود می‌گویند ما پس از برجام به ایران و ایرانی سخت‌تر می گیریم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: آقایانی که دم از عقلانیت می‌زنید، بدانید که عاقل‌ترین مردمان همین مردم هستند که دم از رهبر و شهدا می‌زنند.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای ما تا آب‌های آزاد رفته‌اند و در حال مراقبت از منافع ایران هستند و عزیزانی که برای دفاع از حرمین در حال جنگ هستند.

آسودی تصریح کرد: اگر دشمن در میز مذاکره جلوی ما می‌نشیند این قدرت مردم، مقاومت و قدرت جوانان است و به دلیل داشته‌های انقلاب است که دشمن در مقابل ما زانو زده است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان اضافه کرد: مقام معظم رهبری هشدار داده بودند که دشمن م‌خواهد در عرصه‌های نظام نفوذ کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دیدید و شنیدید که پاسداران شما چه بلایی سر دشمنان در دریا آوردند و شما تصاویر گریه کردن آنها را دیدید، اظهار داشت: ما تاکنون چند بار شاخ آمریکا را شکستیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا در زمان جنگ گفته بود که این پاسداران در خلیج فارس کابوس وحشتناکی برای ما شده‌اند.

آسودی در ادامه سخنانش تأکید کرد: آقایانی که دم از عقلانیت می‌زنید آیا با دشمن راه آمدن و گوش به فرمان ولی فقیه نبودن عقلانیت است؟

وی با بیان اینکه باید مراقب نفوذ در ارکان انقلاب، نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باشیم، افزود: اگر دقت نکنیم ممکن است مجلسی بدتر از مجلس ششم نصیبمان شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: باید حواسمان جمع باشد به کسانی که انقلابی هستند و حرف و عملشان پیروی از ولایت فقیه است رأی بدهیم، کسانی که دلشان برای مردم می‌تپد و به فکر جوانان و معیشت مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید به کسانی رأی بدهیم که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری 15 سال آن را تکرار می‌کنند حرکت کنند نه اقتصاد آمریکایی و اروپایی؛ چراکه اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات این کشور است.

آسودی ابراز داشت: امید است در روز هفتم اسفند ماه نیز با بصیرت کامل و با حضوری گسترده‌تر به بهترین‌ها و اصلح ترین افراد رأی دهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات