خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل است، گفت: مسئولین با تدبیر و برنامه‌ریزی و استفاده از توان فکری جوانان باید زمینه حل مشکلات اقتصادی را فراهم کنند و چشم به بیگانگان نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۲۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به حماسه 22 بهمن ماه امسال اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار با شکوه بود و مردم به صورت گسترده در این مراسم شرکت کردند.

وی افزود: پیام راهپیمایی 22 بهمن برای دوستان و ملت‌های مستضعف پیام استقامت و پایداری و امید به آینده روشن است چراکه ملت ایران در سایه استقامت و ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل به پیشرفت‌های علمی و سیاسی و فرهنگی رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: با ایستادگی و استقامت آینده ایران اسلامی روشن است و به یاری خداوند این ملت با عزم و اراده و تکیه بر خدا و تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری مستکبران را به زانو در خواهد آورد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به جهان گفت: امت اسلامی و ملت‌های مستضعف با الهام از انقلاب اسلامی و ملت ایران با ایستادگی می‌توانند در مقابل مستکبران و جهانخواران به اهداف خود که همان رهایی از زیر یوغ استکبار است، برسند.

* حضور حماسی 22 بهمن ماه امسال باعث یأس وناامیدی دشمنان شد

رضوی‌راد با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر دوستان پیامی نیز برای دشمنان دارد، افزود: پیام حضور حماسی مردم در22 بهمن به دشمنان این است که شما با تمام توطئه‌های خود نتوانستید به اهداف شوم خود برسید و از این به بعد نیز نخواهید توانست.

وی با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: این حضور حماسی دل دشمنان را لرزاند و باعث یأس وناامیدی آنها شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکای خونخوار باید بداند، با جنایت و ظلم نمی‌تواند ملت ما را از پای در آورد و عناصر پلید وابسته به آمریکا و اسرائیل از گروهک‌های تکفیری و داعشی تا وابستگان داخلی آمریکا نیز باید بدانند این ملت با عزم و اراده شکست ناپذیر به یاری خدا آنان را نابود خواهد کرد.

* مسئولین در پشتیبانی از نظام اسلامی و رهبری از مردم عقب نمانند

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو نیز ادامه داد: حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز چشمگیر و حداکثری خواهد بود چراکه مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری هستند و این بار نیز با حضو حداکثری و انتخاب آگاهانه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت و راه نفوذ دشمن را خواهند بست.

رضوی‌راد با بیان اینکه مردم همواره وظیفه خود را خوب انجام داده‌اند، تأکید کرد: مردم ایران پشتیبان نظام اسلامی و رهبری هستند و مسئولین باید از مردم عقب نمانند و در خدمت مردم باشند.

وی مهمترین وظیفه امروز را ایجاد بستر لازم برای حضور با شکوه در انتخابات عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولان نیز باید بستر مناسب برای اقتصاد مقاومتی که خواست رهبری و مردم است را فراهم کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل است و مسئولین با تدبیر و برنامه‌ریزی و استفاده از توان فکری جوانان باید زمینه حل مشکلات اقتصادی را فراهم کنند و چشم به بیگانگان نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات