خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد

حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات

امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید زمینه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه باشد.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۷۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: مردم ولایتمدار نهاوند باوجود سرمای هوا و بارش برف حماسه‌ای دیگر خلق کردند و نشان دادند که همیشه پشتیبان انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امسال توجه زیادی به راهپیمایی 22 بهمن داشتند تا اگر مردم حضور کمرنگی داشته باشند توطئه‌های خود را برعلیه ملت ایران اجرا کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور حماسی ملت ایران در سراسر کشور یک‌بار دیگر آن‌ها را ناامید کرد و برای آن‌ها حاوی این پیام بود که ملت انقلابی ایران هیچ‌گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشد.

وی بیان داشت: همه ما باید قدردان این بصیرت و حضور مردم باشیم چون در طول 37 سالی که از انقلاب گذشته است مردم هر جا لازم بوده است خودشان به میدان آمدند و حجت را بر همگان تمام کردند.

مغیثی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان‌دهنده بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت مسلمان ایران است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید زمینه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه باشد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: علاوه بر حضور حداکثری مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در خط امام راحل و مقام معظم رهبری باشند و برای حل کردن مشکلات مردم تلاش کنند و به فکر اقشار ضعیف جامعه باشد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیراً معیارها و ملاک‌های انتخاب اصلح را به‌خوبی بیان کردند که همگان باید بر اساس این شاخص‌ها نمایندگانی دلسوز و انقلابی را انتخاب کنیم.

مغیثی گفت: شجاعت، داشتن حسن خلق، دلسوز طبقه ضعیف بودن، خدمتگزاری مردم، انقلابی بودن و مرعوب نشدن در مقابل دشمن در کنار تجربه، تعهد و کارآمدی از معیارهای انتخاب اصلح است.

وی در پایان گفت: در هفته جاری مراسم یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر که در سال 52 به دستور شاه به شهادت رسیدند در مصلا شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که امیدواریم مردم مومن نهاوند در این مراسم حضور فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات