خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز یک‌بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که مردم همیشه پایبند به انقلاب خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۹۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امروز در جمع باشکوه راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان نهاوند بیان داشت: حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز یک‌بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که مردم همیشه پایبند به انقلاب خواهند بود.

وی اظهار کرد: باوجود بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب ولی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم ولایت مدار نهاوند با حضور گسترده خود به دشمنان ثابت کردند باوجود تمام مشکلات ولی هیچ‌گاه دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نمی‌کشند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به اعتقاد دوست و دشمن عواملی که باعث دوام و استحکام انقلاب اسلامی‌شده است یکی حضور مردم در همه عرصه‌ها است و دیگری پیروی و تبعیت از ولایت‌فقیه است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی امروز در آغاز 38 سالگرد پیروزی خود به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد و به الگویی برای ملت‌های منطقه تبدیل‌شده است.

مغیثی گفت: دشمنان انقلاب هیچ‌گاه از توطئه دست برنمی‌دارند و باید با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم اسفندماه همه هوشیار و آگاه باشند و دشمن را در هر حالتی بشناسند.

وی بیان کرد: دشمن ملت ایران برای همیشه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که امروز در شکل‌های جدیدی برای ضربه زدن به انقلاب ظاهر می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی استکبارستیز بودن ملت ایران است و این شعارهای مرگ بر آمریکا که امروز ملت ایران سر داد نشان داد که مردم دشمن را خوب می‌شناسند و بار دیگر آمریکا را ناامید کردند.

وی افزود: امروز دشمنان ملت ایران در دو قالب نفوذ و تهاجم فرهنگی به مبارزه علیه ملت ایران می‌پردازد که باید با حفظ وحدت و پیروی از فرامین رهبر انقلاب به امید خدا در این برنامه نیز دشمن را شکست دهیم.

مغیثی در پایان اظهار کرد: طبق آیات قرآن هر قومی که به خدا توکل کند و استقامت کند خداوند به این قوم وعده پیروزی می‌دهد و با عنایت خداوند ملت ایران همیشه پیروز خواهد بود و راه پیشرفت و تعالی را باقدرت ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات