خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت همدان گفت: مردم ایران دیروز در حماسه ۲۲ بهمن وحدت و عظمت و قدرت را به جهانیان نشان دادند و این سیلی محکمی بر رخسار دشمن بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۴۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ محمدجوادی ظهر جمعه درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی همدان اظهار داشت: در انتخابات هفتم اسفند ماه باید یگانگی و وحدت و همدلی و هم‌زبانی‌ را به منصه ظهور بگذاریم و نباید کوچک‌ترین اختلافی بین مردم و جامعه و به خصوص در برهه انتخابات وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه اختلاف نداشتن در جامعه تقوا است، بیان داشت: اینکه خطیب جمعه مردم را به تقوا دعوت کند فقط به خواندن آیه نیست بلکه باید این مورد را در تمام مسائل اجتماعی که یک رکن آن وحدت است بیان کند.

امام‌جمعه موقت همدان در ادامه سخنانش بیان داشت: وقتی انسان ها مطیع خدا و پیغمبر باشند هیچ اختلافی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اگر خانواده بزرگ ایرانی در این ایام اختلاف و درگیری داشته باشند راه برای نفوذ دشمن باز می‌شود گفت: دشمن قصد دارد ما را به جان هم بیندازد و خودش کنار بایستد و نگاه کند که اگر این‌گونه شود سست‌بنیانیم و جامعه دوام نمی‌آورد.

جوادی با تأکید بر وحدت در جامعه گفت: در صورت سستی قدرت و عظمت نمی‌ماند و دیگر نمی‌توان در برابر دشمن عرض اندام کرد.

وی به حضور گسترده مردم همدان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره و اضافه کرد: حضور مردم ایران در روز ۲۲ بهمن امسال جهان را از وحدت خود به حیرت وا‌داشت.

امام‌جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردان با مشت گره‌کرده و زنان با کودک در بغل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و این کمال وحدت است، ادامه داد: مردم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و با یکدلی و وحدت مردم ایران «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به جهان مخابره شد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار هم ایستادن، وحدت و صبر و شکیبایی می‌خواهد و در ۳۷سال از عمر انقلاب، دشمن دسیسه‌های فراوان به کاربرد اما نتوانست مردم ایران را شکست دهد، افزود: ای آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت هم بمیر چراکه این مردم پرقدرت و هم دل و هم‌زبان و با وحدت در کنار هم هستند.

جوادی بیان داشت: مردم ایران دیروز در حماسه ۲۲ بهمن وحدت و عظمت و قدرت را به جهانیان نشان دادند و این سیلی محکمی بر رخسار دشمن بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در اول ساعات روز انتخابات نیز مردم در کنار صندوق‌ها قرار می گیرند، گفت: شرکت در انتخابات را به دقیقه ۹۰ نگذارید و از اولین ساعات صبح پای صندوق ها آماده باشید.

امام‌جمعه موقت همدان بیان داشت: بهترین‌ها، فعال‌ترین‌ها، سیاست‌مدارترین‌ها، خدمت گذار ترین ها و دلسوزترین‌ها را انتخاب کنید و به کسی رأی دهید که برای خدا به میدان آمده باشد و برای خدا و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه انتخابات گذاشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه‌داریم دقت کرده و بهترین را انتخاب کنیم، اظهار داشت: برای قرب به خدا در انتخابات شرکت کنید و سرافراز باشید و اگر به وظیفه الهی انسانی عمل نکنید سرافکنده می‌شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات