خبرهای داغ:
مردم کبودراهنگ با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند
ملت ایران بار دیگر دولت استکبار را با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ناامید کرد و نشان داد بهمن روز بزرگترین جشن ملت ایران، روز حماسه جدید، روز پیروزی جدید است
کد خبر: ۸۶۳۶۰۹۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، 22 بهمن امسال حس و پویایی خاصی داشت، بوی عشق، آزادی، همدلی و وحدت می‌داد، با وجود هوای سرد و استخوان سوز باز بهمن امسال حماسه آفرید، حماسه بزرگ و به یاد ماندنی که در هیچ جای دنیا نمی‌توانی چنین عشقی را بیابی.

با گذشت سی و هفت سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همچنان استکبار و طاغوت تمام تلاش خود را برای انحراف مسیر و آرمان های انقلاب به کار می برد تا بتواند با استفاده از افراد ساده لوح نهادهای کشوری توطئه کند ولی ملت هوشیار ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر توطئه های دشمن را نقش برآب کرد و با حضور گسترده خود از میراث امام راحل محافظت کرد.

مردم همیشه در صحنه شهرستان کبودراهنگ با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با مشت های گره کرده با قوت و قدرت از ساعت 9 صبح امروز به سمت میدان امام در حرکت بودند تا به دشمنان اسلام نشان دهند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و از فتنه های دشمنان خبر دارند و درمقابل آنان ایستادگی خواهد کرد و اجازه نخواهند داد که دشمن بر آنان نفوذ کند.

ملت ایران بار دیگر دولت استکبار را با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ناامید کرد و نشان داد بهمن روز بزرگترین جشن ملت ایران، روز حماسه جدید، روز پیروزی جدید است.

همه دانش آموزان با حضور گسترده و مشت های گره خورده که در سرتاسر خیابان و میدان ایستاده بودند و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، شعارهای کوبنده ،همت، صلابت خود، دشمنان اسلام را در جای جای جهان به لرزه انداختند ، دانش آموزانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند و در پشتیبانی از نظام همیشه آماده هستند.

امام جمعه موقت همدان در حاشیه این جشن حضور باشکوه ملت ایران در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: ملت ما استقلال را دوست دارند و آزادی را گرامی می دارند و از جمهوریت محافظت می کنند و برای اسلام جان خود را فدا می‌کنند.
حجت الاسلام جوادی با اشاره به انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات نیز این پیام را به جهانیان نشان خواهد داد که ملت ایران امتی بیدار، پایبند به ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات