خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند:

ایران با صدور انقلاب از تولد خاورمیانه جدید و شکست لبنان جلوگیری کرد

امام جمعه قهاوند گفت: غیر از ایران کدام کشور است که می تواند برای خود و نه برای منطقه تصمیم بگیرد؛ این ایران بود که انقلاب خود را صادر کرد از تولد خاورمیانه جدید و از شکست لبنان جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۸۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،حجت‌الاسلام حسین محققی امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن قهاوند اظهار داشت: استقلال و آزادی از دستاوردهای مهم ایران اسلامی است که بایداز آن حراست شود.

وی گفت: در مذاکرات هسته ای 6 قدرت در مقابل ایران 18 روز تمام متمرکز بر مذاکرات در مقابل ایران نشستند و این همان ایرانی است که تا دیروز اجازه حضور و ارائه یک مقاله داده نمی شد.

امام جمعه قهاوند بیان داشت: غیر از ایران کدام کشور است که می تواند برای خود و نه برای منطقه تصمیم بگیرد این ایران بود که انقلاب خود را صادر کرد از تولد خاورمیانه جدید و از شکست لبنان جلوگیری کرد.

محققی بیان داشت: ایران اسلامی از کشوری تو سری خور به جایی رسیده است که تفنگداران انگلیسی و آمریکایی را اسیر و گریه انها را به نمایش می گذارد.

وی گفت: در طول عمر نه چندان طولانی انقلاب توطئه های متعددی از سوی دشمنان خارجی و و عوامل داخلی آنها برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات