خبرهای داغ:
فرماندار ملایر با تاکید بر حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان کرد: حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن سبب سرفرازی کشور و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مراسم یادواره یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر و یادبود رهبر مبارزان انقلاب ملایر آیت الله میرشاهولد امروز با حضور اقشار مختلف مردم مسج جامع ملایر برگزار شد.

فرماندار ملایر در این مراسم با تبریک 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: 21 بهمن یادآور خاطره آخرین نفس ها و آخرین ساعات رژیم طاغوت است که یک موقعیت ویژه در تاریخ انقلاب برخوردار است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به روز ملایر و بزرگداشت رهبر مبارزان انقلاب گفت: این روز به پاس احترام به مجاهدت‌های رهبر انقلابی و دینی ملایر آیت الله میرشاهولد به نام روز ملایر نامگذاری شده است.

وی گفت: آیت الله میرشاهولد از چهره‌های شاخص انقلاب در استان پرچم‌دار مبارزه در انقلاب ایران بر علیه شاه در ملایر بوده که سختی‌ها را به جان خریده و با همراهی مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند.

وی گفت: پاسداشت این روز وظیفه همه بوده وهمه مسئولیت داریم که روز 21 بهمن ماه را در تاریخ کشور به ثبت برسانیم تا این روز به عنوان یک روز ملی ماندگار شود.

رضایی بیان کرد: وحدت کلمه مهمترین دلیل توفقیات کشور در عرصه های مختلف ملی و بین‌المللی بوده و همه باید قدر این وحدت را بدانیم.

وی افزود: در شرایط کنونی نیاز به وفاق و همدلی بوده و همه باید حول محور ولایت به دنبال پیشرفت و اعتلای همه جانبه کشور باشند.

فرماندار ملایر با تاکید بر حضور گسترده همگانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن سبب سرفرازی کشور و نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان است.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات بیان کرد: همه کسانی که برای انتخابات مورد تایید قرار گرفته اند افراد صالح و یکسان بوده و انتخاب اصلی بر عهده مردم است.

رضایی افزود: مردم با تحقیق و بررسی سوابق و خدمات کاندیداها به نظام برترین و با تجربه‌ترین‌ها را انتخاب کنند چراکه کشور امروز به نمایندگانی با تلاش در جهت سازندگی نیاز دارد.

اجرای سرود و سخنرانی حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

حضور بر سر مزار آیت الله میرشاهولد و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات