خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طی ایام‌الله دهه فجر نشست منتظران موعود در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت مریم(س) شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۵۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

سرهنگ محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشست منتظران موعود با موضوع سبک زندگی، خط فکری امام خمینی (ره) و معیارهای انتخاب اصلح در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت مریم(س) در طول ایام دهه فجر با حضور بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها با تکیه بر سبک زندگی امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: بیان سبک زندگی امام(ره)، دعوت عموم مردم و به ویژه جوانان به الگوگیری از سبک زندگی ایشان، تفسیر خط فکری و بیان معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و اهمیت انتخاب اصلح در شرایط حساس کنونی کشور از جمله موضوعاتی بوده که در این ایام به آن پرداخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود:ه مزمان با برگزاری نشست منتظران موعود جشن انقلاب نیز درطول دهه مبارک فجر با حضور بسیجیان در پایگاه‌‎های مقاومت برگزار شده است.

وی در پایان از مردم و بسیجیان خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و امید دشمنان را به یأس تبدیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات