خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهار ایران راهبرد مشترک هر دو حزب فعال در جامعه آمریکا است بنابراین خوی استکباری آمریکا اجازه تعهد به او نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۰۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به آیه 88 سوره هود مبنی بر تلاش مضاعف و واگذاری نتایج امور به تقدیرات الهی اظهار داشت: توکل بر خدا و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین ارکان رفتار سپاه و بسیج در سال جاری است.

وی با اشاره به مواضع برخی تجدیدنظر طلبان در تقابل با مواضع نظام حاکم و رهبری معظم انقلاب به بیان هدف طرح مسائل انحرافی پرداخت و افزود: هدف آنان از برجسته کردن نقطه اختلافات نظر خود با رهبری نظام، کاهش قدرت و جایگاه معنوی و سیاسی رهبری دینی و حساسیت‌زدایی از قشر حزب‌اللهی جامعه نسبت به این جایگاه و بیانات رهبری انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان به بیان چند مصداق از این نقاط اختلاف عنوان کرد: رهبری معظم، یکی از وظایف حکومت اسلامی را هدایت مردم به سعادت و در نتیجه بهشت دانستند اما برخی آقایان ،آزادی مردم را پیش کشیدند و این که با زور نمی‌توان مردم را به بهشت برد.

وی ادامه داد: همچنین در مذاکرات هسته‌ای یکی از مقامات کشور گفت طرفین اینقدر خط قرمز تعیین نکنند، در صورتی که رهبری انقلاب تأکید داشتندکه خطوط قرمز باید رعایت شود.

*مرجعی برای رسیدگی به فرجام برجام وجود ندارد

عبدی با اشاره به عدم پای‌بندی آمریکا به تعهدات خود گفت: یکی از علل این عهدشکنی را این است که مرجعی برای رسیدگی به فرجام برجام وجود ندارد.

وی افزود: از سوی دیگر دولت، هیچ انگیزه‌ای برای مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها ندارد و برجام را فتح‌الفتوح خوانده و از نتایج آن راضی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان یادآور شد: مهار ایران راهبرد مشترک هر دو حزب فعال در جامعه آمریکا است بنابراین خوی استکباری آمریکا اجازه تعهد به او نمی‌دهد.

وی در ادامه به بیان اولویت‌های کاری حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سال جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: پیگیری دوره‌ها و برنامه‌های تعمیق معنویت و مباحث اعتقادی، بصیرت‌افزایی و شبکه‌سازی هادیان سیاسی و بهره‌گیری از توان تبلیغی و محیطی در ترویج معنویت و تعظیم شعائر در صدر برنامه‌ها و راهبردهای این حوزه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات