خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه عمار:

نفوذ بهترین روش در شرایط موجود برای دشمن است / مبارزه با استکبار یک شعار توخالی نیست

رئیس قرارگاه عمار گفت: در شرایط موجود بهترین راه روش نفوذ است که برای مذاکره با آمریکا باید از نظر دیپلماتیک و توان داخلی افراد خود را پیدا کنند که در این روش مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۰۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ مهدی طائب در همایش بصیرتی در جمع مردم شهرستان نهاوند گفت: مسئله نفوذ فرهنگی یک مسئله جدیدی نیست و سال‌های زیادی است که رهبر انقلاب بحث جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند.

وی اظهار کرد: در موضوع نفوذ سیاسی هم که رهبر انقلاب بسیار تأکید دارند باید به جواب این سوال برسیم که چرا مقام معظم رهبری اخیراً بر این موضوع تأکید ویژه دارند و علت چیست؟

رئیس قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه اگر مراقب نباشیم ضربه‌ای جبران‌ناپذیر خواهیم خورد، افزود: در اوایل انقلاب ضربه‌های زیادی از نفوذی‌ها خوردیم و بزرگانی مانند شهید بهشتی و یارانش و شهیدان باهنر و رجایی توسط همین عوامل نفوذی به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: نفوذی‌ها اطلاعات فراوانی را سرقت کردند و با خود بردند و به همین دلیل ما را دچار مشکلاتی کردند که در این موضوع باید بسیار هوشیار باشیم.

طائب گفت: بعضی‌ها شعار دادند که می‌خواهیم مشکلاتمان با جهان را با مذاکره حل کنیم که منظور آن‌ها از جهان آمریکا بود و گفتند که با کدخدا مشکلاتمان را حل می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اعلام کردند که آمریکایی‌ها با ما بر سر سه موضوع مشکل‌دارند که شامل مسئله هسته‌ای، حمایت از تروریست و حقوق بشر است و به همین دلیل مذاکرات هسته‌ای را برای رفع مشکلات شروع کردند و این ادعا را داشتند که با حل مشکل هسته‌ای شعار می‌دهیم که حالا می‌شود سایر موضوعات را نیز با امریکا حل کنیم.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار افزود: سوال این است که اگر بخواهید با مذاکره مشکل تروریست بودن را با آمریکا حل کنید چه کار باید بکنیم؟ که جواب این است که همین کاری را که در هسته‌ای انجام دادند را باید در این موضوع نیز انجام دهند.

وی بیان داشت: در مذاکرات هسته‌ای چه کار کردیم، آمریکایی‌ها گفتند فلان نقطه‌ها باید تعطیل شود تا آن برنامه هسته‌ای شود که ما می‌خواهیم و ما هم قبول کردیم و چند نقطه را تعطیل کردیم که آمریکایی‌ها هم گفتند حالا درست شد.

طائب با بیان اینکه مشکل هسته‌ای ما حل شد اما چگونه، ادامه داد: قلب راکتور اراک اتمیک بود والان بتنیک شد و سانتریفیوژهای ما در نطنز زیادی چرخیدند و پرواز کردند به انبارها و سانتریفیوژهای ما در فردو را نیز چون زیاد صدا می‌دادند؛ خاموش کردیم.

وی اظهار کرد: سوال اینجاست اگر با این مذاکراتی که موضوع هسته‌ای را حل کرد، موضوع به گفته آن‌ها حمایت ما از تروریست‌ها هم حل شود چگونه خواهد بود؟ که در این صورت باید سوریه، یمن، عراق و حزب‌الله و حماس را رها کنیم و به عقب برگردیم که آن موقع دشمنان ما مانند اسرائیل که الان در محاصره ما هستند جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار در بخش دیگری از سخنانش گفت: این کلمات برجام 2 و برجام 10 که اخیراً گفته می‌شود کلمات بی‌باری نیستند، وضعیت موجود در کشور ما اجازه اجرای مرحله دوم و سوم را نمی‌دهد.

وی افزود: ما به تبعیت از رهبر انقلاب که اعلام کردند در غیر مسئله هسته‌ای مذاکره با امریکا ممنوع است این بحث را تمام‌شده می‌دانیم ولی تفکر مذاکره با امریکا در ذهن عده‌ای که برداشته نمی‌شود.

طائب بیان داشت: در شرایط موجود بهترین راه روش نفوذ است که برای مذاکره با آمریکا باید از نظر دیپلماتیک و توان داخلی افراد خود را پیدا کنند که در این روش مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

وی گفت: در مورد مجلس خبرگان آن‌ها می‌خواهند یک خبرگان که همفکر آن‌ها است تشکیل شود و این هم که اعلام می‌کنند باید بر کار رهبر نظارت داشته باشند ناشی از همین تفکر است، یعنی اگر رهبری یک فتوا داد و خبرگان متوجه شد این دیدگاه موردپسندشان نیست بگویند که این فتوا نباید باشد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار اظهار کرد: عنصر اصلی انقلاب مبارزه با استکبار است؛ چون اگر مبارزه با استکبار را کنار بگذاریم یعنی طاغوت را قبول کردیم و شعار مبارزه با استکبار یک شعار توخالی نیست و عمل به آن انقلاب را به دست صاحب اصلی آن خواهد سپرد.

وی افزود: دومین جایی که بسیار مهم است مجلس شورای اسلامی است که رهبر انقلاب در سخنرانی 19 دی امسال در این مورد سخنان بسیار مهمی را مطرح کردند و گفتند که چقدر فرق است بین موضع‌گیری در مورد استکبار در این مجلس و مجلس ششم که در مجلس ششم آمدند و نامه نوشتند به رهبر انقلاب که جام زهر را بنوش و با آمریکا مذاکره کن.

طائب بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاخص اول و آخر این باشد که این نفری که ما انتخاب می‌کنیم اعتقاد به مبارزه با امریکا و استکبار دارد یا ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از علل سخت شدن زندگی امروز مردم همین برجام بود چون وقتی‌که آقایان با شعار مذاکرات آمدند نفت ما را بشکه‌ای 100 دلار می‌فروختیم و روزانه 83 میلیون دلار درآمد ما بود و گفتند که ما می رویم در مذاکرات و قیمت را بالا می‌بریم و تحریم‌ها را برمی‌داریم و روزانه 3 میلیون بشکه نفت تولید می‌کنیم.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار اظهار داشت: ولی امروز بعد از مذاکرات نفت ما را 25 دلار می‌خرند و درامد ما به 8 میلیون دلار در روز کاهش‌یافته است که این نتیجه اعتماد به کدخدا است.

وی عنوان کرد: مبارزه ملت ایران علیه استکبار همیشگی است چون تنها ابزاری که امریکا از آن حساب می‌برد حرف زور است و در کنار دیپلماسی باید اقتدار داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات