خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه سایبری حوزه شهید حمید هاشمی همدان:

شناخت عرصه در جنگ نرم بسیار دشوار است

مسئول قرارگاه سایبری حوزه شهید حمید هاشمی همدان با بیان اینکه در جنگ نرم شناخت عرصه بسیار دشوار است و نیاز به بصیرت و آگاهی دارد، گفت: ماهواره جزیی از جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۳۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش دجالواره و کمک به جبهه مقاومت امروز به همت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حمید هاشمی در سالن اجتماعات مدرسه ولایت شهرستان همدان برگزار شد.

مسئول قرارگاه سایبری حوزه شهید حمید هاشمی همدان در این همایش با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیهگفت: بازی‌های کامپیوتری و نرم‌افزارها یکی از شاخه‌های جنگ نرم دشمن است که نوجوانان و جوانان ما بدون اینکه در مورد آن اطلاع داشته باشند از آن استفاده کرده ودر زندگی خود دچار مشکل می‌شوند.

مصطفی شعبانلو ضمن تاکید بر سخن مقام معظم رهبری افزود: جنگ نرم بسیار مهم و حساس بوده و سخت‌تر از جنگ سخت است و ما امروز با آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در این نبرد بزرگ شناخت عرصه بسیار دشوار است که نیاز به بصیرت و آگاهی دارد، تصریح کرد: ماهواره جزیی از جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به آسیب‌ها و مضرات ماهواره تاکید کرد: ماهواره اثرات مخربی دارد و امروز خانواده‌های ایرانی در دام این دجالواره افتاده‌اند و نیاز به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دارند.

* عمده مشکلات اجتماعی جامعه ناشی از ماهواره است

استاد دانشگاه نیز در این همایش با طرح این سوال که مردم چقدر از مضرات ماهواره یکدیگر را آگاه می کنند، گفت: این امر از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

حمید دولت‌پور ابراز داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در استان یکی از عمده مشکلات اجتماعی و مفاسد اخلاقی جامعه ماهواره است.

وی در پایان گفت: جبهه‌های مقاومت مانند جبهه‌های دفاع مقدس ایران است و در این راه جمع آوری کمک های مردمی خالی از پاداش و اجر معنوی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات