خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

امر به معروف و نهی از منکر اولویت بسیجیان و روحانیون باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) به بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه خاص داشته‌اند، گفت: پاسداران، بسیجیان، نیروهای ارزشی و روحانیون باید همیشه این بحث را از اولویت‌های خود بدانند.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۴۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در دوره عقیدتی امر به معروف و نهی از منکر که با حضر 120 نفر از فرماندهان پایگاه‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر از واجبات دین است و فرماندهان باید به آن توجه بیشتری باید داشته باشند.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) به بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه خاص داشته‌اند، افزود: پاسداران، بسیجیان، نیروهای ارزشی و روحانیون باید همیشه این بحث را از اولویت‌های خود بدانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: اگر به فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر توجه شود بسیاری از معضلات جامعه از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم بسیار به امربه معروف پرداخته است، گفت: این واجب الهی را انجام بدهید تا شاهد گسترش ارزش‌های الهی در جامعه باشید.

رضوی‌راد با تأکید بر فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی‌ازمنکر افزود: هر کس در حد توان خود در هر جایی که هست در اداره، دانشگاه، مدارس و... به این واجب الهی عمل کند تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج داده شود.

وی ابراز داشت: اگر این واجب الهی در جامعه ساری و جاری شود و رونق یابد همه مورد لطف خداوند قرار خواهیم گرفت.

رضوی‌راد با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار داریم و با تبریک سال جدید گفت: ایام نوروز و دید و بازدید این ایام فرصت خوبی برای انجام صله رحم است که در اسلام بسیار به آن تأکید و سفارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات