خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هیچ راهی به جز ایستادگی و نبرد با دشمن نداریم، گفت: امروز وظیفه انسانی ما این است که در عمق استراتژیک با دشمن بجنگیم.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدعلی آسودی شامگاه چهارشنبه در مراسم گلریزان جبهه مقاومت مدافعان حرم که در حسینیه حضرت زینب (س) استان همدان برگزار شد با بیان اینکه مردم ما مردم حماسه و مقاومت هستند و در ایران زنان و مردان الگوی دلیری و بی باکی و شجاعت هستند، بیان داشت: امروز همه اقشار جامعه پای انقلاب ایستاده اند و حمایت از رزمندگان موج می زند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم ما ثابت کردند برای حفظ دستاوردها حاضرند از جان و مال خود بگذرند، عنوان کرد: روحیه ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس را باید بازخوانی کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم در دوران دفاع مقدس جمع آوری کمک و ارسال آن به جبهه ها بود، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه به لحاظ سازماندهی موقعیت خوبی نداشتند و اگر کمک مردم نبود در جنگ علیه دشمن پیروز نمی شدیم.

وی با تاکید براینکه شیطان برای گمراهی انسان به غفلت رو می آورد و باید مواظب باشیم از آرمان های امام(ره) غافل نشویم، بر اینکه شهیدان زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند تاکید و بیان کرد: گاهی دوربین‌ها توان نشان دادن از خود گذشتگی‌ها را ندارند.

آسودی با بیان اینکه امروز نبرد ما جهانی شده و حتی در فتنه ۸۸ کسانی از داخل کشور به نمایندگی از امریکا جنگ نرم نیابتی راه انداختند، تاکید کرد: سردارهمدانی ها که تن به ذلت ندادند و نفوذ دشمن را نپذیرفتند جبهه مقاومت را عمیق کردند و ایرانی ها امروز به برکت انقلاب تا کنار کانال سوئز نیز خط شکنی کرده اند.

وی با طرح این موضوع که سوریه مرقد مطهر حضرت زینب کبری (س) و پشتیبان ما در جبهه مقاومت است و دشمن می‌خواهد این سرپل را از ما بگیرد، عنوان کرد: یادمان نخواهد رفت که چهار سال پیش تکفیری ها تا ۴۰۰ متری کاخ اسد رسیدند و حرم حضرت زینب و رقیه را تخریب کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: اگر یاران ما با تکفیری ها نجنگند آنها وارد خاک کشور خواهند شد و تا تنگه کرمانشاه و همدان نیز ورود پیدا می کنند و تروریست های ظالم به ناموس و جان و مال مردم رحم نمی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه دشمن سرها را در سوریه با اره برقی برید و حتی سر مسیحیانی که با شیعیان در ارتباط بودند نیز بریده شد، افزود: امروز وظیفه انسانی ما این است که در عمق استراتژیک با دشمن بجنگیم و با اخلاص، هرچه در توان داریم را برای رضای امام زمان(عج) و شادی ارواح مطهر شهدا نثار کنیم.

آسودی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ راهی به جز ایستادگی و نبرد با دشمن نداریم، افزود: باید ایستادگی کنیم و جلوی تروریست های بی دین را بگیریم چرا که به کسانی که بدتر از مغول ها هستند نباید رحم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: دشمن تمام ترفندهای خود را به کار بست و به خلیج فارس نیز لشکر کشی کرد اما سربازان دلیر ایرانی با دستگیری این نفوذیان یک بار دیگر قدرت نیروهای ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نفوذ در ارکان نظام، هدف اصلی دشمن است و دشمن می‌خواهد مجلسی شبیه مجلس ششم روی کار آورد، عنوان کرد: شورای نگهبان مراقب متخلفان هست و باید با آگاهی کامل رأی بدهیم.

وی بیان کرد: زمان رای دادن آگاه باشید که آیا کاندیدای مورد نظرشما شجاع و دلسوز هست؟ آیا برای حل معضل بیکاری جوانان برنامه ای دارد؟ و آیا نمایندگان به بیانات رهبری گوش می دهند؟

آسودی تصریح کرد: شاخ و شانه کشیدن‌های سیاسی به درد مردم نمی خورد و نماینده نباید به فکر پر کردن جیب خود باشد.

وی گفت: همچنین نمایندگان مجلس نباید به فکر این باشند که بیت المال را چپاول کنند بلکه نماینده ای می خواهیم که دلسوز مردم بوده و به فکر حل مشکلات مردم باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حواسمان در انتخاب نمایندگان باید جمع باشد، افزود: شهدا در روز قیامت در ازای رای دادن ما را بازخواست می کنند و در روز بیست و دوم بهمن همه در هر شرایطی باید وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات