مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در جامعه گفت: تداوم و استمرار تذکر لسانی سبب ایجاد توسعه و از بین رفتن منکرات در اجتماع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در دوره تربیت و تعالی بسیج شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین به طور قطع پرداختن به این موضوع در سطح جامعه تاثیر بالایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نظارت اجتماعی در سطح شهرستان یکی از مولفه‌های امر به معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: باید نسبت به چگونگی اجرای این فریضه که هم معقولیت اجتماعی داشته باشد و هم در چهار چوب قانون باشد، توجه بیشتری داشت.

نماینده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در جامعه عنوان کرد: تداوم و استمرار تذکر لسانی سبب ایجاد توسعه و از بین رفتن منکرات در اجتماع می‌شود.

وی با درخواست از مسئولین شهرستان برای همکاری لازم در خصوص اجرای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: امید است برگزاری این برنامه‌ها در توسعه این فریضه نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات