خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان:

سربازان گمنام منجی امنیت و آرامش در کشور هستند

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سربازان گمنام منجی امنیت و آرامش در کشور هستند، گفت: اقدامات آنان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در آن سوی مرزها باعث تقویت جبهه مقاومت و حزب‌الله شده و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه در پیش بودن نیمه شعبان و بزرگداشت روز سربازان گمنام اظهار داشت: امام زمان(عج) فرمانده تمام نیروهایی است که در راستای بسترسازی برای ظهور آن حضرت مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به کارنامه قابل تقدیر سربازان گمنام در برخورد با گروه‌های تکفیری و تروریستی و عوامل نفوذی آنان در منطقه گفت: گروهک‌های تکفیری و تروریستی به اهداف خود نرسیده‌اند و تلاش‌های مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند تا به خواسته‌های خود برسند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان(ع) بادرایت، هوشمندی و تلاش بی وقفه تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) فداکارانه با آن همه تلاش که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند، به تعبیر مقام معظم رهبری با مجاهدت خاموشی که تنها انگیزه‌اش می‌تواند اخلاص کار برای خداوند متعال باشد، با انواع خطرها روبه رو می‌شوند.

فرجی ابراز داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرده و با فداکاری نیروهای پر تلاش خود شهدا و جانبازان گمنامی نیز تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام منجی امنیت و آرامش در کشور هستند، خاطرنشان کرد: اقدامات آنان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در آن سوی مرزها کمتر از نیروهای نظامی نبوده و همین امر باعث تقویت جبهه مقاومت و حزب‌الله شده و امنیت را برای مردم عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات