خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات در عرصه اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۲۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی در ششمین مجمع عالی بسیج شهرستان بهار که با موضوع گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهار برگزار شد، با اشاره به تأکیدات فرمانده سپاه استان همدان بر رونق گرفتن مساجد اظهار داشت: این امر در الویت کاری این مجمع قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به فرقه‌هایی که در سطح روستاها در حال رشد بود ساخت خانه عالم از مهمترین اقداماتی بود که در این امر صورت گرفت که تاکنون 4 خانه عالم ساخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار همچنین از روستاهایی که مسجد دارند و نماز جماعتی در آن تشکیل نمی‌شود، خبر داد و گفت: هم اکنون 108 مسجد در سطح شهرستان وجود دارد که در این بین 58 مسجد فاقد روحانی هستند و نماز جماعتی در آنها برگزار نمی‌شد که در این راستا اعضای سپاه تیم‌بندی‌هایی را برای رفع چنین مشکلاتی تشکیل داده‌اند که 33 مسجد در حال حاضر دارای روحانی و نماز جماعت در آنها دایر است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه گفت: با کمک سربازان گمنام در عرصه جهاد سازندگی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در عرصهاشتغالزایی و عرصه اقتصاد مقاومتی در صنایع تبدیلی طرح کشاورزی، زنبورداری، پرورش قارچ و مشاغل خانگی صرف شده که 328 نفر در 10 دوره آموزشی شرکت کرده‌اند.

رجبی گفت: در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده که در این مجمع به غرفه‌هایی برای عرضه محصولات شرکت کنندگان پرداخت می‌شود.

در پایان این مراسم از افرادی که با دریافت تسهیلات موفق به راه‌اندازی مشاغلی شده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات