خبرهای داغ:
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۱۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد فضلعلی ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی استان همدان با بیان اینکه کارهایی که در بحث اقتصاد مقاومتی صورت گرفته به صورت پراکنده بوده است، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به درستی در سطح استان اجرایی شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه دهند و تاکید کرد: در جلسات کارگروه تخصصی اقتصادی و امور تولیدی استان همدان هر کدام از دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی تشریح کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه بخش کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار است، از مدیریت کشاورزی استان خواست تا اولویت‌های حوزه کشاورزی مشخص کرده و به صورت تخصصی در مورد آنها بحث و راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت آن ارائه شود.

وی در بخش دیگری درخصوص نصب دستگاه‌های هواشناسی در باغات استان نیز گفت: ایجاد ایستگاه‌ هواشناسی در باغات استان همدان در حرف راحت است اما در اجرا کار دشواری است و با مشکلات خاصی مواجه میشود.

فضعلی تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی و هواشناسی استان در این زمینه جلسات تخصصی برگزار کنند تا راه‌های اجرای درست آن مشخص شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری همدان بیمه محصولات کشاورزی استان را دارای مشکل دانست و افزود: متاسفانه صندوق بیمه محصولات کشاورزی، خسارت وارده به باغات و محصولات کشاورزان که در سال گذشته وارد شده را پرداخت نکرده و همین امر در بیمه محصولات کشاورزی در سال زراعی فعلی نیز تاثیر منفی داشته است.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت بیمه محصولات کشاورزی از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست تا به درستی وارد شده و خدمات مطلوبی در این زمینه به کشاورزان ارائه دهد.

فضلعلی در پایان با اشاره به تعیین تکلیف کوره‌های آجرپزی استان همدان گفت: این کوره‌ها تا چهار ماه مهلت دارند تا به شهرک صنعتی ویان منتقل شوند، در غیر این صورت سوخت برای فعالیت به آنها تخصیص داده نشده و باید تعطیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات