خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ از ایجاد اشتغال برای 250 نفر از بسیجیان در کبودراهنگ خبر داد و گفت: در این راستا 50 کارگاه زودبازده اقتصادی نیز راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج دست قدرت خدا» نامگذاری شده است، عنوان کرد: امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دو کارگاه زود بازده پرورش قارچ و بلدرچین توسط بسیجیان راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیش از 600 نفر از بسیجیان در کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 250 نفر از بسیجیان در کبودراهنگ عنوان کرد: در این راستا 50 کارگاه زودبازده اقتصادی شامل پرورش طیور بومی، بلدرچین، قارچ و زنبور عسل، صنایع تبدیلی و... با اعطای تسهیلاتی با برآورد 7 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی شامل سه بخش اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و خدمات‌رسانی و طرح‌های عمرانی می‌شود، ابراز داشت:اردوهای جهادی 7 روزه بسیج محلات با شرکت 245 نفر در قالب 8 گروه در زمینه های عمرانی شامل ساخت پایگاه مقاومت، ساخت خانه محرومین، مرمت بقاع متبرکه و ... برگزار شده است.

وی تأکید کرد: در کنار برگزاری اردوهای جهادی تزریق فرهنگ و اسلام ناب به بدنه روستاها نیز از اولویت امور است.

نوروزی در ادامه به برنامه طرح هجرت دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در تابستان امسال طرح هجرت3 با شرکت 170 دانش‌آموز در 8 مدرسه شهرستان در قالب‌های رنگ‌آمیزی، مرمت و زیباسازی مدارس فعالیت داشتند.

وی به تبیین و تشریح برنامه اعزام تیم پزشکی در تابستان امسال به مناطق محروم پرداخت و گفت: یک گروه پزشکی با 6 تیم بهداشتی درمانی فعالیت‌هایی از قبیل ویزیت رایگان بیماران، تحویل دارو، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و درمانی و ارائه خدمات به مردم محروم بخش گل تپه را برعهده دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اهداف برنامه‌ها یادآور شد: هدف بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط جوانان در قالب سازندگی و اردوهای جهادی و کمک به دولت در خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات