خبرهای داغ:
همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور پاسداران، پیشکسوتان و بازنشستگان همراه با خانواده‌های معظم آنها در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

استاد مشاوره خانوادگی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این فرزندان وارثان خون‌های پاک شهدا و پاسداران انقلاب هستند که در جبهه‌های مختلف فرهنگی، علمی و هنری با تلاش و کوشش مسیر عزت و افتخار را طی می‌کنند.

حجت‌الاسلام افشاری در خصوص نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار گفت: پاسداران همانند امام حسین (ع) از همه چیز خود به خاطر حفظ قرآن، اسلام و احیای دین گذشتند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

وی در ادامه در خصوص مهارت‌های شاد زندگی که شامل مفید بودن برای خود، جامعه تحقق آرزو و رفع نیازهای عمومی است، تصریح کرد: انسان زمانی می تواند احساس خوشبختی و رضایت کند که دیگران از زنده بودن او سود ببرند.

استاد مشاوره خانوادگی در پایان با تاکید براینکه فقط نام و یاد خدا باعث آرامش و شادی در وجود انسان ها می شود، گفت: خداوند تنها کسی است که همواره خواندن نام‌های او ، پشتیبانی خدا را به سوی مخاطب جلب می کند و آرامش و نشاط بیشتری را در وجود خود تجربه می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات